vwsportz Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 flott..lyktene ligger i garasjen min i harstad..kan skaffe deg bilder av dem hvis du er intresert..bare send meg mailadressen din så skal jeg fikse så fort som mulig..send ett bilde av de hvite til min mail vwsportz@hotmail.com.. Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 flott..lyktene ligger i garasjen min i harstad..kan skaffe deg bilder av dem hvis du er intresert..bare send meg mailadressen din så skal jeg fikse så fort som mulig..send ett bilde av de hvite til min mail vwsportz@hotmail.com.. Har sendt bilder av lyktene på mail Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 okay.. er det til 3 eller 5 dørs? Er dører med helt vindu? De er til 3-dørs Golf og med hele vinduer Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Bilde av dørene: Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Jan, du kan vel ikke sende meg bilde av den bc golfen du skulle selge vel? Samt informasjon... Interessert i å selge buret løst? Også de fangerne, var prisen per stk eller pr sett? georg@gundersenautoparts.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Jan, du kan vel ikke sende meg bilde av den bc golfen du skulle selge vel? Samt informasjon...Interessert i å selge buret løst? Også de fangerne, var prisen per stk eller pr sett? georg@gundersenautoparts.com Skal få tatt et bilde av Golfen å legge det ut. Prisen på fangerene er pr. stk. Er ikke så veldig hypp på å selge kun buret da jeg selv kommer til å rigge opp bilen til bicross om den ikke blir solgt. Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Ser mange skriker etter 90 dører og fangere, men det ser ikke slik ut på responsen her? Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Da får vel jeg begynne da. Jeg tar en fremfanger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 fotojan You got mail Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Ser mange skriker etter 90 dører og fangere, men det ser ikke slik ut på responsen her? Mulig å få tatt et bilde av begge dørene hver for seg.. er muligens intr, men vil se bilde av begge dørene.. er det noe rust på innersiden av dørene? mvh Lene Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Bilde av 90 fangerne?? Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Ser mange skriker etter 90 dører og fangere, men det ser ikke slik ut på responsen her? Jeg får gjenta meg selv... Jeg tar en av fangerne dine jeg Jan...:eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Jeg får gjenta meg selv... Jeg tar en av fangerne dine jeg Jan...:eek: Har svart på dette tidligere, men vet ikke hvorfor det ikke har kommet med. Jo kjøp gjerne en fanger, men den må hentes enten i Drammen eller i Hokksund. PS. Har sjekket fangerene nærmere og det viser seg at plastleppa under mangler på det røde settet og at det har vært en skade på plastleppa på det andre. Håper ingen blir sure fordi jeg ikke sender, men begynte i ny jobb i dag. Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Bilde av 90 fangerne?? Det skal bli ordnet, men har ikke bilde pr. i dag Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Mulig å få tatt et bilde av begge dørene hver for seg.. er muligens intr, men vil se bilde av begge dørene..er det noe rust på innersiden av dørene? mvh Lene Har også lagt inn bilde som du ba om tidligere, men det har visst heller ikke kommet med. Har to sett med røde dører og settet jeg har hjemme i Drammen har jeg nå sjekket nøye. Det er noen få rustflekker nederst og en liten bulk nederst i forkant på den ene døra samt noen lakkskader. Undersiden av dørene ser veldig bra ut Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg