fotojan Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Nesten nye hvite baklykter til Golf I = gi bud Skjermer til Golf II - både nye og brukte = gi bud Dører til Golf III = Kr. 800,- stk. 90 dører til Golf II = Kr. 500,- stk 90 fangere til Golf II = Kr 500,- stk Alle priser er hentepris og delene befinner seg i Drammen og Hokksund Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobias1600 Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 hei er interessert i skjermer, helst nye. Har du til de før 88 mod? Er dører i bra stand? Siter 1985 VW Golf II cl 1,6 1961 VW T-1 1200 deluxe 1,6 1986 VW Golf II cl 1,6 (hugget) 1972 VW T-2 Transporter Sika 2,0 (solgt) 1996 Citroën ZX 1,4i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Heisann Jan. hva slags farge er det på fangere? Hvor mye for nye skjermer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 hvor mye for baklyktene Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Nesten nye hvite baklykter til Golf I = gi bud Skjermer til Golf II - både nye og brukte = gi bud Dører til Golf III = Kr. 800,- stk. 90 dører til Golf II = Kr. 500,- stk 90 fangere til Golf II = Kr 500,- stk Alle priser er hentepris og delene befinner seg i Drammen og Hokksund Heisann! Hvilken stand er dørene? mye rust? Mvh Lene! Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 hei er interessert i skjermer, helst nye. Har du til de før 88 mod? Er dører i bra stand? Mener de skal være til før 88 mod og 250 pr. stk. er ingen upris. Dørene er ok, men litt pussing må nok til. De er forresten tornado røde Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Heisann Jan. hva slags farge er det på fangere? Hvor mye for nye skjermer? Har to sett med 90 fangere. Det ene settet er tornadorødt og det andre må jeg sjekke da de har ligget på lager en stund Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 hvor mye for baklyktene Litt usikker på hvor mye jeg skal ta for disse - kan du ikke komme med et bud? Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Heisann! Hvilken stand er dørene? mye rust? Mvh Lene! Dørene er i bra stand og er ikke rustne. Noen småmerker er det, men vil si de er i bra stand. Har to stk. tornadorøde og kan sjekke om jeg har noen flere. Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Dørene er i bra stand og er ikke rustne. Noen småmerker er det, men vil si de er i bra stand. Har to stk. tornadorøde og kan sjekke om jeg har noen flere. okay.. er det til 3 eller 5 dørs? Er dører med helt vindu? Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 500 Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 500 Synes det blir litt billig. Hos Norsk Bildelsenter koster disse over 1900 og lyktene ser ut som nye. Kjøpte de til min ener, men synes ikke de passet på min så derfor selger jeg de. Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 hmmm...har noen helt strøkne sorte nye...passet ikke mitt prosjekt...intressert i byttehandel? Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 hmmm...har noen helt strøkne sorte nye...passet ikke mitt prosjekt...intressert i byttehandel? Er de lik strøkne som du sier er jeg veldig interessert. Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Er det 500,- per fanger eller per sett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg