safoll Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Noen her som har gode/dårlige erfaringer med caliperlakken fra Bilxtra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 tja.. god OG dårlig :) Den svarte satt godt hos meg... den blå flassa som bare juling :( kan muligens være pga jeg brukte den svarte som base for den blå da :) men det snakker vi ikke om.. Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Bare man gjør rent skikkelig før man lakkerer så sitter jo det meste av lakk. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg