meino Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 jeg tror topp pakningen min er gåen.. hvor kan jeg få kjøpt ny.. jeg har sedd at det finnes flere til ohc 2.0 sierra is.. å er det vanskelig for noen som ikke har jort d før?. Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 bomp Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 ikke så vanskelig.. eneste du bør passe på er regreima.. den bør du hvis du er usikker få hjelp til.. ellers er det bare skruing... men husk... sørg for å ha riktig moment og rekkefølge på tilskruing Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 hvor finner jeg riktig moment og rekkefølge? Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 på de fleste pakningsett så står det på pakka.. men hvis det ikke gjør det så skal du finne det på nett.. og finner du det ikke så si ifra så skal jeg få ordnet det Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Kjøp deg Haynes Rep bok;) Jeg kan også finne det ut for deg hvis du vil, jobber på ford verksted. Det å skifte på en slik sierra er enkle saker. Husk hukingen, osv. Du kan klare å demontere uten at du må sette motoren i rett stilling osv. men merk gjerne tannreima/ene. Kose jobb dette=) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 jeg har fått en kar til å gjøre d for meg.. bare jeg skaffer pakninga.. å jeg har sett at det finnes flere til ohc å hva er forskjellken på de forskjellige..?? Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exEleC Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Di forsjellige topppakningene er etter hvor mangen ganger du har plana toppen din, har du plana flere ganger får du tykkere toppakning. Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg