123654852 Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Jeg skal på eu kontroll på mandag, men har byttet ut katalysatoren med en supersprint Replaces Kat. Må jeg bytte over til den orginale katalysatoren eller er det mulig å lure til noe på en måte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Om CO nivået er på godkjent nivå spiller det ingen rolle åssen eksos-anlegget er, selvfølgelig må støynivå også være innenfor.. :) Tidligere eier av min bil sa at katalystoren var brent opp, men den gikk glatt igjennom når jeg viste den på EU. Fikk anmerkning på hvitblinkers på siden og lastventil bak, denne kan nok være grei å smøre litt før EU også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zacon Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Det er ikke alle bilverksteder som er så nøye på CO-nivå. Hvis du har en sportskat er det veldig sannsynlig at den går igjennom, men vil du være på den sikre siden kan du helle masse sprit/kondensfjerner på tanken, som brenner uten å avgi CO. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaNtA_cRuZ Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 jeg hadde sportskatt på min, den gikk glatt igjennom... jeg hadde ikke katt fra før, så fikk anmerking på dette, så monterte jeg sportkatt så fikk jeg CO nivå under grensen! ;):D Siter 89 Corrado G60 (driver å bygger opp) 69 Bobble Rodster cab (havarert motor) 83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813 93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
123654852 Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Det er ikke alle bilverksteder som er så nøye på CO-nivå. Hvis du har en sportskat er det veldig sannsynlig at den går igjennom, men vil du være på den sikre siden kan du helle masse sprit/kondensfjerner på tanken, som brenner uten å avgi CO. kan dette skade motoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eystein Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 har også en slik replacement kat... alså den er helt hul inni. de gangene jeg har vist den hos biltilsynet har det gått helt fint.... ikk`no problem med co nivå.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
123654852 Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 jeg fikk 1,02 i Co nivå på eu kontrollen. men fikk den ikke godkjent på grunn av senkesett, hjul og eksosen. de mente jeg måtte få alt godkjent stemplet inn hos biltilsynet før de kan godkjenne den :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaNtA_cRuZ Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 hva er karvet på CO igjen? kan jo hende det holder med nytt luftfilter og plugger! Siter 89 Corrado G60 (driver å bygger opp) 69 Bobble Rodster cab (havarert motor) 83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813 93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
123654852 Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 renset k&n filteret for 50km siden og byttet plugger i fjord sommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian.S Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 hva er karvet på CO igjen? kan jo hende det holder med nytt luftfilter og plugger! Kravet på co er inntil 0,5% på bilen som er originalt med katalysator. inntil 1,5% på biler reg fra 10-86 til katalysator og inntil 4,5% på biler registrer før 10-86 MAO corradoen skulle ikke ha blitt godkjent med 1,05% i co Siter DR-Kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
123654852 Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Kravet på co er inntil 0,5% på bilen som er originalt med katalysator. inntil 1,5% på biler reg fra 10-86 til katalysator og inntil 4,5% på biler registrer før 10-86 MAO corradoen skulle ikke ha blitt godkjent med 1,05% i co Det ble den ikke heller :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg