Gå til innhold

Eu kontroll uten katalysator?

Ranger emnet


tmyste

Anbefalte innlegg

Om CO nivået er på godkjent nivå spiller det ingen rolle åssen eksos-anlegget er, selvfølgelig må støynivå også være innenfor.. :)

 

Tidligere eier av min bil sa at katalystoren var brent opp, men den gikk glatt igjennom når jeg viste den på EU. Fikk anmerkning på hvitblinkers på siden og lastventil bak, denne kan nok være grei å smøre litt før EU også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Det er ikke alle bilverksteder som er så nøye på CO-nivå. Hvis du har en sportskat er det veldig sannsynlig at den går igjennom, men vil du være på den sikre siden kan du helle masse sprit/kondensfjerner på tanken, som brenner uten å avgi CO.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde sportskatt på min, den gikk glatt igjennom... jeg hadde ikke katt fra før, så fikk anmerking på dette, så monterte jeg sportkatt så fikk jeg CO nivå under grensen! ;):D

89 Corrado G60 (driver å bygger opp)

69 Bobble Rodster cab (havarert motor)

83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813

93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle bilverksteder som er så nøye på CO-nivå. Hvis du har en sportskat er det veldig sannsynlig at den går igjennom, men vil du være på den sikre siden kan du helle masse sprit/kondensfjerner på tanken, som brenner uten å avgi CO.

kan dette skade motoren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
hva er karvet på CO igjen? kan jo hende det holder med nytt luftfilter og plugger!

 

Kravet på co er inntil 0,5% på bilen som er originalt med katalysator.

inntil 1,5% på biler reg fra 10-86 til katalysator

og inntil 4,5% på biler registrer før 10-86

 

MAO corradoen skulle ikke ha blitt godkjent med 1,05% i co

DR-Kompressor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår