gundersenautoparts Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Sideblinkersene er nok antaeligvis solgt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Zoom trenger fortsatt deler til sentrallåsen, har du sjekket det enda? Sorry,var nok ikke sentrallås... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Hanskerommet da? Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zombiedick Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Hvilken farge er det? Har den lakkerte fangere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Den er rød, og fangerene er lakkert. Nå er det kun bakfangeren som ikke er solgt, pga kjøper ikke hentet ut oppkravspakken!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Hanskerommet da? Det var den hylla du tenkte på sant? Så forresten bilen din på vårmønstringen igår, flott bil... Jeg har en stroker liggende hvis du trenger noe kraftigere baki :assman :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Det var den hylla du tenkte på sant? Så forresten bilen din på vårmønstringen igår, flott bil... Jeg har en stroker liggende hvis du trenger noe kraftigere baki :assman :) :) Skal ha hanskerom ja, ikke hylle. Det er det jeg har nå... Var nok ikke min bil du så i går nei. Holder til i Trondheimstraktene jeg. ;) Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Hmmm, jeg tenkte på feil bil jeg gitt... Skjønte ikke helt, er det hanskeromslokket du mangler eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Er det airbag, så er det et rom under. Enten en hylle eller et rom med lokk. Det jeg skal ha er det rommet med lokk. Det går ann å skru av... Kan skaffe bilder om du ikke skjønte... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Skal se på den jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Beklager sent svar 708, det er hylle på denne og... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Beklager sent svar 708, det er hylle på denne og... Ok, da så. Har et intrykk av at det er mest vanlig ja... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Ingen som trenger panser eller øvrige karosserideler? Interiør? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusMannen Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Har du hattehylle som ikke ihjelsagd?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg