gundersenautoparts Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Ble vanskelig å få oversikten i den gamle tråden, så jeg oppretter en ny med de tingene som er igjen...:) Da jeg ikke kan motta PM, ber jeg dere kontakte meg på georg@gundersenautoparts.com eller tlf 91322306. Eller ta det i tråden her:) Bonrath emblemfri grill - SOLGT Frontplate - bud Tåkelys - SOLGT Hvite side blinkers - SOLGT Dører 4 dørs (Bulkete h.f) - SOLGT Interiør - SOLGT Panser - 800,- Bakluke - SOLGT TDK motor (95.000 km) - SOLGT ( skal egentlig ikke selges, men om jeg får et uimotståelig bud så... komplett med girkasse) Denne bilen har manuelle vinduer, men el speil. Sotede vinduer hele veien. Bilen er en TDK... Jeg er også interessert i ting i byttetil golf 2 gti 16v og caddy pickup... Trenger 90 fanger foran til golf 2!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsx Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 hvor mye hadde du tenkt deg for tåkelys? Siter * Audi a4 1,8 turbo quattro ;D * Audi A6 :) - VW Golf III Jubileum 1.8 - (solgt) - Vw Golf III Diesel (solgt) - VW Golf II 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Hvor mye hadde noen lyst å gi for dem? Jeg har ikke sjekka hva slikt er verdt jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ray Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 e rutene proff sota eller amatør jobb ? er det siderutene og bakruta du har ? samt kor mørkt ?? pris ? farge på interiør ? Farge på karosseri delene ? den emblemfrie grillen, er det med listen under lyktene ? Siter -97 VW Passat TDI x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P x-94 Opel Astra sportive stv Solgt x-85 Volvo 740TIC Solgt x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 e rutene proff sota eller amatør jobb ? er det siderutene og bakruta du har ? samt kor mørkt ?? pris ? farge på interiør ? Farge på karosseri delene ? den emblemfrie grillen, er det med listen under lyktene ? Bilen er rød... Interiøret er sort med noe grønt i tror jeg, om jeg ikke husker feil Rutene er proff sotet,de er "halvmørke". Pris=bud Bonrath grillen har list under lyktene ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Dørsidene i denne bilen er sorte om noen skulle trenge dem? Alt skal bort fortest mulig da bilen skal vrakes... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Badabump... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 har fått bud av meg på mail Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Dørsidene i denne bilen er sorte om noen skulle trenge dem? Alt skal bort fortest mulig da bilen skal vrakes... jeg trenger egentlig bare deksel til el-vindu, men kan kjøpe dørsidene framme om jeg får en svært bra pris pga. fraktkostnader Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Det er ikke el vindu på disse. Kun el speil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Har bilen sentrallås? Isåfall kan det hende jeg er interessert i vakumpumpa til sentrallåsen.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Det er ikke el vindu på disse. Kun el speil Var el-speil jeg mente:) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 El speil er det på den... Hva vil du gi for sånt da? Tror det er sentr lås ja, skal få sjekket det jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Tåkelysa er solgt, men jeg har hvite blinkers til fangeren og skjermene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 El speil er det på den... Hva vil du gi for sånt da? Tror det er sentr lås ja, skal få sjekket det jeg... jeg fikk hele interiøret uten seter for 1000 kr, og det var med 4 stk. dørsider, så 300 kr? Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg