Gjest kentiver Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Lurer på og bytte alle foringene (til polyurethane) for og få bilen litt stivere, ser de har valg mellom 30% og 70% stivere, noen som har noen erfaringer? vil stive bilen en del av, men må ikke bli helt umulig og kjøre her i nord, masse DÅRLIGE veier her så. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 er vell røde og gule? gule(30%) egner seg best for gate.. men røde(70%) egner seg best for bane!:) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kentiver Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Ok:) Så bilen blir merkbart stivere med Gule da? Vil jo ha den så stiv som mulig, men samtidlig må den gå an å kjøre over en hump eller 2 med:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 ja, det vil jeg tro!:) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kentiver Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Knall:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 kjøp gule hos kollevold. røde er for bane buk og er ikkje behaglig på vanlig vei Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kentiver Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Jupp, varene er bestilt:) Har forstått det slik at man kan bytte bærebruen,altså sett på en fra en GTi slik at bilen blir enda stivere? Eller har jeg misforstått helt?:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Jupp, varene er bestilt:) Har forstått det slik at man kan bytte bærebruen,altså sett på en fra en GTi slik at bilen blir enda stivere? Eller har jeg misforstått helt?:P mener du da heller ikke stabbstaget eller stabeliseringsstaget som så det fint heter? det fra gti en vel litt tykkere, men som på corrado så ble den levert med to tykkelser, da de laget ett tykkere ett rundt 88 tror jeg. Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg