zn00z Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Hei, jeg var litt uheldig med båtskroget i fjor... Dvs at jeg skrapet opp det blå skroget slik at det ser ut som tynne, litt dype og hvite tigersriper. prøvde med litt bare litt lakkstift, men ble ikke pent så spriten var heldigvis nær... finnes det noen sparkel jeg kan blande lakken med, slik at jeg få lagt en "pasta" i sprekkene? Venter på sommer nå asså :) så håper noen har et bra tips! Siter Liten MX-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 hæ?ta og kjøp slik plastic pading (glasfiber du blander med herdner)blir tett og kompakt med det.slip med 400 papir og lakk over.eller mal da? ps når ble dette båtforumet hehe:hvaskjera Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zn00z Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Sorry at det kommer et båt spørsmål er... burde kamuflert det bak en glassfiberfanger ;) tror ikke det er så lett å lakkere uten å hellakkere den ene siden gett! Så om det ikke er noen som vet om det går ann å blande sparkel (e.l.) med lakk så får det bare være! Siter Liten MX-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corolla Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Det finnes kanskje en gelocat sparkel i samme farge. Hvis ikke kan du prøve med vanlig gelcoat, det finnes i mange farger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg