viper20 Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Hei. Her om dagen så skiftet jeg til sommerdekk og oppdaget et par timer senere etter jeg hadde vert og kjørt lit at det ene bakdekket mit var punktert. Sku skru det av og få det til plugging. Men jeg får ikke av dekket fordi jeg har en sån tyveribolt (er en slik bolt som man må ha en spesiel nøkkel for å få skrud opp), eller hva det kalles. Det som antagelig vis har skjed er at den nøkkellen har ståd igjen på tyveribolten, og så har jeg kjørt av gåre, så nå ligger den vell på E6`en en plass. Hvordan skal jeg få ut den bolten? Noen forslag. Var på bilextra og hørte. men de måtte vite nummeret på bolten for at de skulle klare å finne fram til riktig nøkkel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej45 Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Ta ei pipe (17mm brukte vel jeg), smell den på bolten og dra som pokker m'm Siter " Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra.turbo Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 du kan borre den ut.. viss du borer "hodet" på bolten, er det berre og dra dekket av, så kan du skru ut bolten med ei tang eller noke ettepå Siter 1981 Volvo 244 B21ET powered by MS (prosjekt) 1977 Volvo 242L 1977 Volvo 244 Jubileum 1987 Volvo 740\760 TIC MDS ãr bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper20 Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Takk for svarene, men jeg har funnet den nøkkelen. Toke en 5 leterunde i fra huset og ned til veien, som er ca 100 meter. Og jeg fant den under en hekk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg