le0n Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 T-gulen er jo den feteste av dem alle. Jepp, den er tøff men "stygg"... Jeg digger den, men fargen i seg selv er jo ikke særlig pen:) Men er den som definerer en >T5R:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rhoydal Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 nydelig bil du har :D svart (orginal) T5R sedan er noe som ligger ganske så langt oppe på ønskelista mi!! Siter 96 - Volvo 940 - B230FK 92 - Volvo 740 SE - B230F - x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Jepp, den er tøff men "stygg"... Jeg digger den, men fargen i seg selv er jo ikke særlig pen:) Men er den som definerer en >T5R:) Faktisk så ble det vel solgt like mange sorte som gule T-5R, om jeg ikke husker feil. Norge fikk ingen svarte, kun gule. I Tyskland er de fleste svarte, heller få gule. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg