Dice Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Her er en promofilm jeg lagde for en kompis. Audi A4 RS4 Extreme Se bort ifra selskapsnavnet som kommer tilslutt. (Det finnes ikke lenger) http://www.bajasnet.com/Download/Movies/Audi%20A4%20RS4%20Extreme.mpg PS: Det kan gå treigt med nedlastingen. Ca 16 mb. "Save as" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Feit den der. Men, vingen blir for massiv. Også har jeg ikke likt grillen helt heller, men nå så det greit ut.. Man skifter smak av og til ;) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Originally posted by Dice Her er en promofilm jeg lagde for en kompis. Audi A4 RS4 Extreme Se bort ifra selskapsnavnet som kommer tilslutt. (Det finnes ikke lenger) http://www.bajasnet.com/Download/Movies/Audi%20A4%20RS4%20Extreme.mpg PS: Det kan gå treigt med nedlastingen. Ca 16 mb. "Save as" Trodde det enten het A4 eller RS4 jeg.... ;) Kunne jo like godt har S4 grill og kalt den A4 S4 RS4.... :rolleyes: Og Extreme da.... Den bilen som gikk på Våler som det var problemer med hele tiden? Var en sånn som stoppa flere ganger.... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Hvis jeg skal si min mening så er det der en stygg A4... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Originally posted by NoLimit Hvis jeg skal si min mening så er det der en stygg A4... :rolleyes: En stygg A4 RS4 Extreme :D Men hver sin smak. Heller hatt den enn mange andre biler.... Er det 1,8 t eller? Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dice Skrevet Juni 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Det er en standard 2.4 V6 med 163 hk :rolleyes: Dette var Seidl Tuning i Tyskland sin utstillingsbil, eller showoff-car for å si det slik. Det er faktisk en repotasje i denne ukens Autobørsen (eller var det Motorbørsen) om bilen. (Men likte dere filmen? Vurderer å lage flere av den typen ;) ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Originally posted by Dice (Men likte dere filmen? Vurderer å lage flere av den typen ;) ) Filmen ble kul! Sender bilen min oppover i posten jeg så lager du slik film om min og? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Originally posted by Dice Det er en standard 2.4 V6 med 163 hk :rolleyes: Dette var Seidl Tuning i Tyskland sin utstillingsbil, eller showoff-car for å si det slik. Det er faktisk en repotasje i denne ukens Autobørsen (eller var det Motorbørsen) om bilen. (Men likte dere filmen? Vurderer å lage flere av den typen ;) ) Bra det var litt motor da. Yepp, regna med det var den egentlig men ikke sikker. Får ikke sett film på jobb.... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 jeg synes den er utrolig feit, jeg :D er dette stylingsett levert av seidl tuning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Originally posted by Integrale jeg synes den er utrolig feit, jeg :D er dette stylingsett levert av seidl tuning? Ja det er Seidl Tuning ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 gunstig film.. :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 den bilen var STYGG ass... og ræva presentasjon av bilen.... :) tror jeg skla lage en liten video om kjerra mi om noen dager:) hehe Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dice Skrevet Juni 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Ahhh ironi :idea: (ingen som har lagt merke til kuen ennå?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2003 Fet film, m fet bil. =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Juni 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2003 Originally posted by borabora Bra det var litt motor da. Yepp, regna med det var den egentlig men ikke sikker. Får ikke sett film på jobb.... Det ryktes at 2,4 literen til audi er DAAAAU. Jeg ville mye heller valgt en 1,8t. Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg