stiantangen Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Div deler til 740 td selges.85 model. Defekt motor. Har det meste andre. Bortsett fra girkasse og mellomaksel. Deler som kan være av interese er: * Org diff bakaksel. Usikker på utveksling Pris= høyeste bud * Frontlykter som nye. Nye glass. Pris: 500 kr. * Baklamper med svart stripe i midten. Pris: 400 kr * Refleksplate bak. Som ny!! Pris= bud * Sitter senkesett på bilen nå. Uten papirer. 500 kr? * Høyre skjerm litt skadet ved blinklys. Send melding hvis du er int. Siter Tidligere brukernavn var Volvo940tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaedva75 Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 har du turbo til diesel motor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiantangen Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 har du turbo til diesel motor? Jepp har den som står på Siter Tidligere brukernavn var Volvo940tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 turbo'n er identisk som på bensin motor.. samme turboene.. hvordan motor er dette snakk om`? LT? Isåfall pris på innsug og eksos Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaedva75 Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 treng turbo til en 2,4d diesel caravelle motor. passe eksos manefoil? Ka du tenkte i pris på det?? Gøran. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiantangen Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 turbo'n er identisk som på bensin motor.. samme turboene.. hvordan motor er dette snakk om`? LT? Isåfall pris på innsug og eksos Motoren er en d24td/d6 td. Toppen er kvelden. Hele eksosen eller bare bare fra topp til turbol?? Siter Tidligere brukernavn var Volvo940tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiantangen Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 treng turbo til en 2,4d diesel caravelle motor. passe eksos manefoil? Ka du tenkte i pris på det?? Gøran. Har ikke vært borti caravelle"r jeg så det kan jeg ikke svare deg på. Pris spørs jo hva du vil ha og hvor mang som vil ha den. Siter Tidligere brukernavn var Volvo940tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Ok, trodde dette var en 6'r LT, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiantangen Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Ok, trodde dette var en 6'r LT, DET er en 6"er LT. Står jo at det er en d6 lenger opp på siden ;) Siter Tidligere brukernavn var Volvo940tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 faen og jeg surrer..... hehe Mye skal du ha for hele motoren slik den står..? hvilken lt modell er det 31,35? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiantangen Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 faen og jeg surrer.....hehe Mye skal du ha for hele motoren slik den står..? hvilken lt modell er det 31,35? Hehe det går bra. Er ikke lt 31 bare rein diesel a? Og 35 td? Bare motor? Blokka og event topp du tenker på da eller? Spørs om det er så mye å gjøre med motoren for forkammeret i toppen på syl nr 1 har løsnet og laget noen merker i stemoelet og en liten kant/bulk i blokka. Men resten av motoren skal være grei. toppen er demontert. Siter Tidligere brukernavn var Volvo940tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 topp har jeg jo i såfall... 31 er vel kanskje bare sugemotor ja! min er det i hvertfall!! hadde vært greit med td for den er ganske lat uten.. men evt pris da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaedva75 Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 pm sendt. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg