BENT87 Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 hvordan tar jeg vekk armlenet? og finnes det noe annet tilbehør som jeg kan sette inn i midtkonsollen i stadenfor kaffiholderene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UrGe-BoY Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Hvis du ikke vil ha armlene lenger så tar jeg gjerne imot :) Hvis du klarer å få den av da.. skal se i Haynes-boka når jeg kommer hjem.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Min far hadde samme problem i sin Vectra. Han skrudde av toppen av armlenet, men lenger kom han ikke. Jeg har ikke sett hvordan det er festet så vet egentlig ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UrGe-BoY Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Du må kanskje av med hele konsollen som går frem til girspaken? Da må du først vippe av den lille "platen" som er mellom girspak og håndbrekk. Da ser du noen skruer.. så må du dra av trekket rundt håndbrekk.. er nok noen skruer der også.. i tillegg er det ett par skruer du når til fra baksetet.. Hvorfor skal du egentli ha det av? Jeg tar som sagt gjerne imot hvis du likevel for eksempel skal kaste det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 .. Hvorfor skal du egentli ha det av? Jeg tar som sagt gjerne imot hvis du likevel for eksempel skal kaste det ;) Sikkert samme grunn som meg, det er i veien når jeg skal gire. Klarer å gire med det der, men syns det er irriterende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Sikkert samme grunn som meg, det er i veien når jeg skal gire. Klarer å gire med det der, men syns det er irriterende jepp de og... så synest eg den er litt i veien... tenk på å ha sex med den dere der i veier.... ... men alt går da! høhø + de samler seg skit der...! er ikkje grunn til å ha den der.. bortsett for å ha armen der... men de er jo et armlen da så.. men fines noen som seller noe annet tilbehør som jeg kan sette inn i midtkonsollen i stadenfor kaffiholderene? til dømes et rom der du kan legge ting i! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UrGe-BoY Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Legger inn hva som står i Haynes-boka om demontering av midtkonsoll. Regner med at midtarmlene henger fast på midtkonsollen. Du kan gjerne få bytte din midtkonsoll med armlene mot den jeg har som ikke har midtarmlene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 hehe.. nydeli... men har skiftet interiør da, så eg hvet hvordan du gjør de(= men ellers takk:disco og btw.. kan ta si tid dette vist eg skal ta de av...:ass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 og finnes det noe annet tilbehør som jeg kan sette inn i midtkonsollen i stadenfor kaffiholderene? finst dette eller? håper på svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UrGe-BoY Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Ta bort både koppholdere, askebeger og sigarett-tenner og sett inn en LCD-skjerm..? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Ta bort både koppholdere, askebeger og sigarett-tenner og sett inn en LCD-skjerm..? :) noen som har gjort dette? bilder? ikke at eg trenger dvd i min bil. eg skal jo kjøre. :cool: men de er jo litt kult på langturer og sånn da!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg