CromaTor Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Er det noen som vet hvor man finner info som ikke står i verkstedhåndboka.. Som hvor man stiller turbo trykk, større intercooler osv.. Håper det er noen der som kan hjelpe meg?? På forhånd TUSEN TAKK for hjelpen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 http://www.powerpage.dk har vel ganske mye info om slike ting, mener jeg å huske. Er du medlem av Fiatklubben forresten? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CromaTor Skrevet April 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 nei det er jeg ikke desverre, har vert på tanken men der har det blitt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Det kan fort lønne seg. Er mye Croma-kompetanse ute å går der ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg