Gå til innhold

Selges: Haltech E6K oppsatt til 3S-GTE

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Dette er både tenning og innsprøytning.

Denne er konfigurert for 3S-GTE, men det er ikke noe problem å konfigurere den om til noe annet.

 

Firmware er sendt tilbake til Haltech og oppdatert til 717v17

 

Se bilder for hva som følger med

 

Masse papirer om oppsett og konfigurasjon

installasjonsCD

Manual

Styreenhet

3bars mapsensor

Ledningsnett

Seriell-kabel

og noen releer, sikringsboks

 

Jeg kan levere mellom Oslo og Lillehammer, evt sendes i posten.

 

PRIS: Bud over 6500kr vurderes.

 

mail btl@start.no

eller ring 928 13 980, ikke send sms, da noen knapper på telefonen min ikke virker. Jeg får ikke svart på dem :(

 

 

Bilder:

 

haltech_E6K007.jpg

haltech_E6K006.jpg

haltech_E6K005.jpg

haltech_E6K004.jpg

haltech_E6K003.jpg

haltech_E6K002.jpg

haltech_E6K001.jpg

- VW Tiguan -2010 2.0TDI Sport and Style

- VW Golf -1996 1.8 GL Syncro.

- Renault Megane -2003 1.6 16v :-(

S:Volvo 245tic -1982 b230et@1bar (skinn, sentrallås, el-vinduer, el-speil, AC, CC)

x Ford Sierra XR4x4 -1986 2.9 twinturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvor mange HK den holder til, men datasprut bruker man når den orginale motorstyringen ikke klarer å gi mer. Dette erstatter den orginale innsprøytningen og tenningen. Hvilke begrensninger som finnes her, vet jeg faktisk ikke, men jeg regner med at man kan hente ut ganske mye HK og NM på en motor. HUSK at 3bars mapsensor er inkludert, men den kan evt selges løst.

 

Haltech E6K er et kraftfullt "real-time" programerbart motorstyringsprogram for bensin og tenning. Haltech er designet for å kontrolere de aller fleste tenningsstyrte forbrenningsmotorer på enten bensin, metanol eller gass. Det være seg 1-6,8,10 og 12 cyl,1-2 rotors wankel både med og uten overlading HALTECH kan styre det. Det som kjennetegner Haltech er deres ekstremt lettlærte software som er patentert. Den kan programeres online kun ved å flytte stapler opp og ned for å øke eller minske bensin eller tenning. Dette kan justeres på enten 500 omdreininger til 10500, eller vær 1000 fra 0-16000

 

Haltech system optimaliserer motor egenskaper ved:

Full kontroll over tenning

Full kontroll over bensin

Tomgangsstyring

"Closed loop" kontroll

Tilleggsfunksjoner

Styrer f.eks. kjølevifter, vanninnsprut, v "water spray" og "anti-lag". Kun 2 av gangen.

- VW Tiguan -2010 2.0TDI Sport and Style

- VW Golf -1996 1.8 GL Syncro.

- Renault Megane -2003 1.6 16v :-(

S:Volvo 245tic -1982 b230et@1bar (skinn, sentrallås, el-vinduer, el-speil, AC, CC)

x Ford Sierra XR4x4 -1986 2.9 twinturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Nå er det solgt. Venter bare på at kjøper skal komme tilbake fra minibanken som er 5km unna her.

Denne mail@topicreply har ikke fungert for min del så bra, men det fungerte på siste posten. Den funker bare av og til:( Tips til de som skal kjøpe: RING:) Da blir alt mye enklere:)

- VW Tiguan -2010 2.0TDI Sport and Style

- VW Golf -1996 1.8 GL Syncro.

- Renault Megane -2003 1.6 16v :-(

S:Volvo 245tic -1982 b230et@1bar (skinn, sentrallås, el-vinduer, el-speil, AC, CC)

x Ford Sierra XR4x4 -1986 2.9 twinturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår