Laaars Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Er det noen som vet om et sted jeg kan få tak i en 90 fanger eller lignende med innfelling til skilt? Har tenkt litt på RS Cup (Se min tidligere post) , men i tilfelle jeg finner ut at det blir en dårlig idè så vil jeg gjerne ha tak i en bakfanger med innfelling til skilt, iogmed at jeg skal glatte ut bakluka... Jeg kommer nok til å spørre mye framover, siden dere har mye mer peil enn meg ;) På forhånd takk Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 http://www.tuning.no har det du leter etter... er det ikke påbudt med skiltlys bak egentlig, har lurt litt på dette..? Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Er nok påbudt ja.. men man kanjo bare bruke et par lyssterke hvite dioeder.. så lyskilden kan skjules rimelig godt Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Og de fangerene som har plass til skilt, de har ikke skiltlys eller? Men som du sier, bruker man noen dioder kan man jo bare borre noen bittesmå hull... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 vet ikke åssen de fangerne er.. men jeg tenkte om man skal lage sjøl.. jeg skal ha små fangere.. men vurderer å ha skiltet under fangeren.. blir vel lysdioder eller noe da tenker jeg Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Originally posted by Celeborn http://www.tuning.no har det du leter etter... er det ikke påbudt med skiltlys bak egentlig, har lurt litt på dette..? Der har de bare med doble eksos"hull" ... jeg vil kun ha ett... Er en sånn jeg har lyst på: Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg