FireNacho Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Klokken i bilen min starter alltid på 01:00 når jeg starter opp bilen og Mp3 spilleren resumer ikke track fra der den sist var. Så dette betyr at disse to ikke får noe strøm når jeg skrur av tenningen. Er det en sikring eller noe lignende til dette? Trålet gjennom Haynes boken min men fant ikke noe, har sjekket sikringene under rattet og alle fungerer og det står ikke noe om strøm til klokke og stereo der. Det sluttet bare plutselig å fungere for noen uker tilbake, er en Honda Civic 92". Noen som kan hjelpe meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 denne sikringen sitter somregel i sikringsboksen under panseret, ved batteriet... bare sjekk der du! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireNacho Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Takk for svar, fant en sikring der som var gåen så nå fungerer klokka igjen, men mp3 spilleren fungerer fortsatt ikke helt som den skal. Jeg får vel fikle litt rundt med kablene og se om jeg finner ut noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg