AXi0N Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Hvis dere som sier at dem bare kan innføre den regelen fordi dere ikke skal ha røyking eller drikking i bilen. Dere må kanskje tenke litt på andre.. Hvis dere må ha en Statlig regel for at folk ikke skal gjøre sånt. så har dere hvertfall lite kontroll over de som sitter på. Vil dere ikke ha drikking i bilen så sier man ifra.. hører dem ikke på deg. kjører du dem innerst inn i maridalen og dumper dem der :) Hvis folk vil drikke i baksetet i en bil, så er det opp til han som kjører og eier bilen!!. Vi trenger faen ikke noen flere regler i dette samfunnet vi bor i. Har vi ikke nok med regler? Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Originally posted by Qee Ein plass bør det settes en grense, hva skal komme etter det ikke er lov og "drikke i bil", da blir det vell ulovligt i båt og, og igjen så kan en båt legge til en kai og da må vell uteserveringen av øl stoppes, og siden det ikke går ann å røyke inne så sitter 50% av folket hjemme og sutrer. Høres ut som en drømmeverden for meg. Sitter ute og ingen røyker *drømme* og ingen fyllekjører som skremmer vettet av en........ Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Tåpelig regel, blir bare mer og mer byråkrati her i landet. Uff at de gidder..... Hvis man ikke vil ha folk som drikker eller røyker i bilen sier man ifra.... Har vært mye sjåfør for fulle folk og litt må man regne med men er jo valgfritt. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Originally posted by borabora Tåpelig regel, blir bare mer og mer byråkrati her i landet. Uff at de gidder..... Hvis man ikke vil ha folk som drikker eller røyker i bilen sier man ifra.... Har vært mye sjåfør for fulle folk og litt må man regne med men er jo valgfritt. Enig med deg der.. men det er sikkert fordi vi kjører VAG:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyrsten Skrevet Juni 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2003 Ettersom jeg er fra Østfold så må jeg bare protestere på dette forslaget... Men nå har ikke den sittende presten min støtte og han kommer aldri til å få det.... Det var egentlig synd at Atle Antonsen ikke kom inn på stortinget ved sist valg... Siter Bilvask er oppskrytt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Crap!!! Hele stortinget er en gjeng med for***** avholds folk... Men det er vel ikke for uten grunn at Norge har flere ansatte i det offentlige (eller hva jeg skal kalle kontorrottene) enn hele forbanna Tyskland. Snart så blir det vel portforbud mellom kl 22-06 å. Og at blendingsgardiner blir påbudt.. Megacrap. :mad: Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg