Gå til innhold

Senator prosjekt :)

Ranger emnet


skaabu

Anbefalte innlegg

Prøver både å selge bilen nå, men samtidig prøver jeg å bruke de kunnskapene jeg har til å pusse den opp litt, så den går litt opp i verdi...

 

Men den må bli ferdig snart også... Får ikke lov til å ha den på gårdsplassen lenger :/

 

:( sett den inn på gården og gjør som FastOmega da!kan jeg se noen bilder av den??jeg har ikke sett et bilde som har fungert.

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

 

Opel Maffian

 

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:( sett den inn på gården og gjør som FastOmega da!kan jeg se noen bilder av den??jeg har ikke sett et bilde som har fungert.

 

På gården? Huh? Ingen gård her :P

Send meg en PM med mailen din, kan jeg sende over bildene...

 

Ellers kom jeg over noen greier på nettet nå... Et par delebiler fra Tyskland...

Hvor mye blir det i frakt over?

 

1. Her er det en St.vogn med styling(sette på bilen min:) ) Omega

Denne bilen her

2. Sedan som er lik som min utstyrsmessig, og utseendemessig... Senator

Denne bilen her

 

Hvor mye er det evt i frakt, og koster det mye evt å få skilter på dem? Begge bilene er 3.0i 24v... Men vet ikke om det er orntli tilbud det her jeg? Turbosats til bilene har jeg ordnet, så samme hvem det blir, men må innrømme at jeg fallt litt for Omegaen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På gården? Huh? Ingen gård her :P

Send meg en PM med mailen din, kan jeg sende over bildene...

 

Ellers kom jeg over noen greier på nettet nå... Et par delebiler fra Tyskland...

Hvor mye blir det i frakt over?

 

1. Her er det en St.vogn med styling(sette på bilen min:) ) Omega

Denne bilen her

2. Sedan som er lik som min utstyrsmessig, og utseendemessig... Senator

Denne bilen her

 

Hvor mye er det evt i frakt, og koster det mye evt å få skilter på dem? Begge bilene er 3.0i 24v... Men vet ikke om det er orntli tilbud det her jeg? Turbosats til bilene har jeg ordnet, så samme hvem det blir, men må innrømme at jeg fallt litt for Omegaen :P

 

 

det blir mye dyrere hvis du skal ha skilter på dem:( da må du momse osv bilene eller bilen.

 

jeg hadde gått for senatoren utenn tvil.omegan så ut som en ihjel kjørt harry brakke

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

 

Opel Maffian

 

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir mye dyrere hvis du skal ha skilter på dem:( da må du momse osv bilene eller bilen.

 

jeg hadde gått for senatoren utenn tvil.omegan så ut som en ihjel kjørt harry brakke

 

Er jo sånn sett best å ta den Senatoren ja... Siden jeg mangler bakrute osv... Hvor mye vil du tippe på at bilen kommer på ferdig importert da, med frakt osv? Som delebil seff :P 750 Euro skulle han vel ha... Men den var prutbar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

transport: ojt.no

 

Men få pris på frakt/hva du faktisk skal betale SKRIFTLIG!:D De var litt sære på dette, da de mente de plutselig hadde forandret pris etter at vi hadde gjort en avtale.. (Jeg slapp å betale deres "nye" pris, da..) Men prisen varierer etter hvor i tyskland bilene er..

Mvh FastOmega

____________________

Opel Omega A 3.0i 24v

Opel Omega A 2.0i

Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

transport: ojt.no

 

Men få pris på frakt/hva du faktisk skal betale SKRIFTLIG!:D De var litt sære på dette, da de mente de plutselig hadde forandret pris etter at vi hadde gjort en avtale.. (Jeg slapp å betale deres "nye" pris, da..) Men prisen varierer etter hvor i tyskland bilene er..

 

Ok :) Takk :)

Hvem av disse ser det ut som passer best egentlig? En med styling osv, eller en makan som jeg har :P

Kom forresten på at Senatoren er automat, og Omegaen er manuell...

Vil jo egentlig ha Manuell, men er vel enklest å bytte til automat, siden jeg har det fra før?

 

 

Spørs jo helt åssen det blir med om jeg skal kopiere ditt å det da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke noe prob å bytte fra automat til manuel.. må ha annen mellom aksling, annet pedalsett.. står/sto en 24v på autodb t 17000, ferdig momset inn.. tror dette blir biligere enn å hente fra tyskland førr dæ..

har nu føresten akkurat kjøpt en 24v delebil.. heilt strøken me automat.. fikk me ei manuell kassa på kjøpe..

Lotus Omega Nr 483
Omega MV6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke noe prob å bytte fra automat til manuel.. må ha annen mellom aksling, annet pedalsett.. står/sto en 24v på autodb t 17000, ferdig momset inn.. tror dette blir biligere enn å hente fra tyskland førr dæ..

har nu føresten akkurat kjøpt en 24v delebil.. heilt strøken me automat.. fikk me ei manuell kassa på kjøpe..

Høres greit ut det da...

Er bare litt mer kos med manuell kasse... Føler at Automaten er mer slapp...

Noen andre sider enn mobile og autoscout som selger biler eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det billigste er uten tvil å ta båten til england og hente en 24v der. Da kommer det på 5-10.000kr. Søk på ebay.

 

Ellers er c30le den slappeste (156hk) men allikevel den som egner seg best for turbo av 12v motorene siden den har lav komp. 24v koster det nok en del mer kroner å sette turbo på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det billigste er uten tvil å ta båten til england og hente en 24v der. Da kommer det på 5-10.000kr. Søk på ebay.

 

Ellers er c30le den slappeste (156hk) men allikevel den som egner seg best for turbo av 12v motorene siden den har lav komp. 24v koster det nok en del mer kroner å sette turbo på!

 

Jeg har ordna turbokit på bilen, så er sånn sett ikkeno problem.. men burde vel ha 24v? ikke 12v?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår