safoll Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Var ute og kjørte en tur i sted, og alt fungerte fint når jeg satte ifra meg bilen. Skulle så kjøre meg en tur igjen nå, og nå får jeg ikke bilen i gir! Den går fint i gir når motoren ikke er i gang, men med en gang jeg starter bilen, så vil den ikke i gir, akkurat som om clutchen ikke løser ut. Prøver jeg sette bilen i gir før jeg starter, og holder clutchen inne, så rykker bilen fremover, akkurat som om jeg skulle startet den i gir uten at clutchen var inne. Hva er feilen? Utløserlageret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Kjører forresten med sinter clutch.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboThorf Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Har du vaier eller hydraulisk clutch ? Er det Hydraulisk kan det være pumpa som er gåen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Har du vaier eller hydraulisk clutch ? Er det Hydraulisk kan det være pumpa som er gåen. Er hydraulisk.. Hvordan finner jeg ut om pumpen er gåen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Har snakket med en del mekanikere nå, og de fleste mener at det er clutchen som er gåen. Kan virkelig en clutch gå helt slik uten forvarsel? Trodde den ville slure e.l. først? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Dette kan skje. Var borti dette selv på jobb for bare et par dager siden. Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboThorf Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Du kan prøve å pumpe opp trykk med pedalen å se. Men ellers er det slik med hydraulisk clutch at det går til det ikke er mer igjen. Og da er det stopp. Har vært borti det samme på min gamle Saab 99 -74, da jeg hadde den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg