safoll Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Har fått en liten eksoslekkasje rett etter downpipen på bilen min, som jeg har lyst til å få ordnet i løpet av de nærmeste dagene. Problemet er at jeg må plukke av eksosrørene etter downpipe, også må jeg komme meg til sveiseverkstedet. Er det da noe farlig å kjøre uten eksosrør fra downpipen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 nei.. men det bråker noe inni h%¤"#&%¤¤% Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarbra Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Bare ta det pent, så skal nok det gå bra. Siter 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg