Ben are Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 81 mod 242 til salgs. 230K kan medfølge om ønskelig. Rust i hjulbrønner og litt på ene bakre hjulbue. Ellers fin, matt i lakken. Men ingen store problemer! Slitte seter, mangler seterygg bak. Har div motor trim, samt understells trim om ønskelig. Selges høysbydende. Bilen står på Foldereid i Nord trøndelag Ring/SMS 91768562 http://img.photobucket.com/albums/v722/BenAre/volvo4.jpg http://img.photobucket.com/albums/v722/BenAre/Volvo3.jpg http://img.photobucket.com/albums/v722/BenAre/Volvo2.jpg http://img.photobucket.com/albums/v722/BenAre/Volvo1.jpg Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 pris? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben are Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 har fått bud på 7000kr uten motor Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlaroaRacing Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Irriterende at slike go`biler skal stå så langt oppi høgget :p Siter Min 242 ønsker seg sårt en B230FK/FT, så hvis du har en til salgs så sleng på ei melding :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben are Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Bare å slenge på hengern å hente det!!!! Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben are Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 opp Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Bare lurer, men hvor i Tr.heim holder du til? Edit: Post nr.244 (akkurat som bilen min:-p) Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben are Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Holdt til på kolstad. Har flyttet nå Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Rallye Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Bare lurer, men hvor i Tr.heim holder du til? Edit: Post nr.244 (akkurat som bilen min:-p) Å nå har du Post nr. 245, lik min delebil..... yeeee yodude Poster du mer får du snart 262, skal si ifra igjen når du nærmer deg 340 ... :) ;) Siter Volvo S60 2.0l Turbo Volvo 940 GL Volvo 240 GLT Volvo 242 Turbo x Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlaroaRacing Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 har fått bud på 7000kr uten motor Sitter det motor i bilen ? Ser på autodb.no at den selges med en k motor. Sitter å funderer å har lyst på en slik en så jeg har noe å gjøre i sommer. Siter Min 242 ønsker seg sårt en B230FK/FT, så hvis du har en til salgs så sleng på ei melding :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben are Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Motoren står ved siden av... Men kom med bud. så skal jeg montere den... Kan gjøre den kjørbar... så er det bare å kjøpe prøveskilt å dure avgårde!!!! Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben are Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 opp Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg