Thyfire Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 litt usikker hvor jeg skal poste denne, men velger teknisk da dette dreier seg om mer enn bare corrado. Etter mye fram og tilbake skal den stakkars Corrado kanskje få seg ny motor :) var ivrig på tanken på å putte i en vr6 2,8 (eller er det 2,9? folk blir aldri enig om dette altså) men uansett... fikk høre at en VR5 kom til å passe mye bedre i en som org. hadde en 1,8 i seg. Men kan noen fortelle meg hvor man finner en VR5 motor hen da? Er det sant at en passer uten særlig modifikasjoner? (mindre enn VR6?) Noen gode tips til hvor man leter etter motor hen? nettsider f.esk? :rolleyes: Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 bare for å sakt å ha nevnt det så finnes det både vr6 2,8 og 2,9.. etter som jeg har skjønt så er 2.9L den nyeste.. har også et lite antall mer hk.. men er vel også mye friskere! detta med Vr5 motor veit jeg ikke no.. men leite etter brukt motor kan du gjør på bruktbildeler.com Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 vr5 er en 5 sylindra v motor som har 15grader helling på sylindre (samme som vr6, bare med 1 mindre stempel :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 bilde Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 ja det er jo ganske lett å skjønne.. men vilke biler har det? er det ikke en nyere passat som har det? Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Vet at nyere passat har, men trudde alltid før at femm'ern kom som rekke... aldri hørt om VR5 før jeg snakka men en fyr fra et verksted.. Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 bora / passat / golf er iallefall levert med denne motoren (finnes ikke mange av dem i norge) står v5 på fronten/hekken på de bilene Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg