Brandtenborg Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Endelig kom dagen jeg ikke ventet skulle komme før nærmere jul! Jeg har nå overtatt gammle bilen til pappa! Det er en 98' mod Passat med en 1,8 liters motor. Og det beste av alt er at det er automat! Har lyst til å gjøre masse med bilen og aller helst med en gang! Hehe! Men nå har det seg slik at jeg ikke har værdens høyeste utdannelse og har jobb deretter og da blir det også så som så med penger... Men det første som står på lista er felger! Tror jeg får råd til det når feriepengene kommer! Det gleder jeg meg til! Kommer til å legge inn bilder og info etterhvert som oppdateringene kommer. Her er i allefall et bilde av bilen. Skulle tatt fler bilder men jeg greide å klemme kameraet i bildøra i påsken så det er ikke veldig brukbart enda. Men det kommer fler bilder! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superb 4x4 Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 liten senk og noen fine felger så har du en bra bil.. trenger ikke koste så veldig mye. Siter 2014 Skoda Superb, produksjonsuke 42 x2004 Ford Mondeo ghia X x2005 Volvo V50. x1999 VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet April 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 liten senk og noen fine felger så har du en bra bil.. trenger ikke koste så veldig mye. Felger blir det, men ikke senk! Med de telehiv-veienene vi har her i Norge og så mye som jeg kjører på dårlige veier blir ikke det aktuelt... Men lysta er der selvfølgelig! Hehe! Kunne tenke meg å sette inn orginale tåkelys! Men er ikke sikker på om det ligger ledninger klart til det enda. Fikk bilen i dag så jeg har ikke fått tid til å titte enda. Men det får jeg tid til til helga. :) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superb 4x4 Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 orginale tåkelys på disse bilene er plassert oppe i hovedlykt, ligger ikke ledninger klart så du må legge opp selv. Siter 2014 Skoda Superb, produksjonsuke 42 x2004 Ford Mondeo ghia X x2005 Volvo V50. x1999 VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet April 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Er det?? Hmm... Men da ligger det kanskje opplegg der da? Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superb 4x4 Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 nope, ligger ikke noe dær nei.. har montert på min og da måtte jeg legge opp selv. Siter 2014 Skoda Superb, produksjonsuke 42 x2004 Ford Mondeo ghia X x2005 Volvo V50. x1999 VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 nope, ligger ikke noe dær nei.. har montert på min og da måtte jeg legge opp selv. Ok. Kjedelig at det ikke ligger klart... Men takk for hjelpa! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Nå her jeg endelig fått lånt et kamera! Fikk tatt noen bilder i dag. Legger ut bilder etterhvert som ting blir gjort. Men det kan sikkert ta litt tid siden vi snart skal på ferie... :( Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Ser nå at jeg MÅ ha hvite sideblinkers så fort som mulig!!! Offamei.... Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Noen som vet om sider på nettet som selger styling til Passaten min bortsett fra Norsk bildelsenter og Ebay? Gjerne norske sider. Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Noen som vet om sider på nettet som selger styling til Passaten min bortsett fra Norsk bildelsenter og Ebay? Gjerne norske sider. http://www.quality-autoimport.no eller http://www.autospar.no Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teknikeren Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Grattulerer med ny bil da :) Alltid artig med bil. Den ser jo rimelig strøken ut å den bilen! Siter V50 2.0D 2005 - Sølv Passat higline 1998, 1.8T - sort x Celica 1997,1,8 - sort x Passat 1998, 1,8 - hvit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 http://www.quality-autoimport.no eller http://www.autospar.no Takk skal du ha! ;) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Grattulerer med ny bil da :)Alltid artig med bil. Den ser jo rimelig strøken ut å den bilen! Takk for det! Er den beste bilen jeg har hatt så langt! :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Takk skal du ha! ;) Væsjegod! :) Finnes mye rått hos quality-autoimport da... ;) Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg