Zievert Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 hvem lager de beste forsterkerne? hvem lager de beste høytalerne? med tanke på at lyden skal kunne være passe høy og god kvalitet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Forsterkere: Audison. Uten tvil. Høytalere: Focal Sub: Focal, Rockford (kanskje også Infinity) Bygger du anlegg med disse aktørene, så kan du ikke få dårlig lyd. Og du kan spille HØYT! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Selvfolgelig kan man får dårlig lyd med focal, audison, rockford og infinity. Monteringa av annlegget har mer å si for lyden enn komponentene vil jeg si. Og så synes jeg det er rart at du anbefaler de produktene som blir solgt på autosound..:rolleyes: Eier du sjappa eller? Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by Hifonic Selvfolgelig kan man får dårlig lyd med focal, audison, rockford og infinity. Monteringa av annlegget har mer å si for lyden enn komponentene vil jeg si. Og så synes jeg det er rart at du anbefaler de produktene som blir solgt på autosound..:rolleyes: Eier du sjappa eller? Hallo... Spørsmålet her var hvilke produsenter jeg mener er best... Ikke om du klarer å få dårlig lyd om du lager mye faenskap med bra varer selv. Ja, jeg har en finger eller to inne i Autosound. Hva så? Har ingen interresser av å promotere dårlige produkter. Det ville jo være som å skyte seg selv i beinet. Lever tross alt av at kundene blir fornøyd. Og kan du helt ærlig mene at det ikke er forsvarlig å anbefale de merkene jeg gjorde? I såfall vil jeg gjerne hvite hvilke merker du mener overgår de jeg foreslo. Må en Merchedes forhandler anbefale Ford, bare fordi han er Merchedes forhandler? Poenget med å være forhandler er jo å kunne stå for de varene man har. Og det kan jeg. Jeg har selvfølgelig andre merker jeg ikke er så stolt av. Men de unngår jeg å prakke på folk. Om de ikke bestemt VIL ha dem da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bass84 Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 sub: Vibe høytaller: Vibe forsterker: tru technology Siter TRU Technology SH1 Zapco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by Zievert hvem lager de beste forsterkerne? hvem lager de beste høytalerne? med tanke på at lyden skal kunne være passe høy og god kvalitet. Åssen pricerange snakker vi om her da? :) @lpher http://www.bilradiospes.no Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bass84 Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 high-end Siter TRU Technology SH1 Zapco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by bass84 high-end Av de merkene jeg kjenner til rangerer jeg disse under kategorien saftig :D Headunit: Clarion DXZ938 Forsterker: Rockford Fosgate Power/Team RF Sub: Digital Design Rockford Fosgate HX2Punch/HX2Power/TeamRF Høytalere: Rockford Fosgate Fanatic Q Infinity Kappa Perfect @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Er enig med deg Bisarre i at du skal anbefale de varene du selger. Spurte fordi jeg lurte. De merkene du nevner er jo noe av det beste på markedet. Men du sa at man ikke kan få dårlig lyd. Der var jeg uenig;) Hvorfor nevner ingen DLS, Mb Quart og ikke minst Rainbow? Personlig anbefaler jeg også Spl Dynamics. Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Originally posted by Bisarre Forsterkere: Audison. Uten tvil. Høytalere: Focal Sub: Focal, Rockford (kanskje også Infinity) Bygger du anlegg med disse aktørene, så kan du ikke få dårlig lyd. Og du kan spille HØYT! Jeg driver ikke noe bilstereosjappe men anbefaler disse produktene oxo . Men oxo RF forsterkere er bra. Og til Spiller: Alpine og Pioneer. Har erfaringer med alle produktene unntatt infinity. :D Skal jeg bygge nytt anlegg og skal ha pen lyd blir det Focal, dunke mest RF. Spiller er oxo viktig, mye å si for lyden. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Får hive meg innpå med spillere jeg også da... Pioneer's største spillere... Har dem ikke selv. (Skulle ønske det. Men-men...) Clarion's største. Disse tingene gjelder jo bare når vi snakker om de feteste komponentene. Alle produsenter har jo mindre bra ting også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Originally posted by Bisarre Får hive meg innpå med spillere jeg også da... Pioneer's største spillere... Har dem ikke selv. (Skulle ønske det. Men-men...) Clarion's største. Disse tingene gjelder jo bare når vi snakker om de feteste komponentene. Alle produsenter har jo mindre bra ting også. VRX-928 RVD er ikke bra lyd. (Den med tv) Ellers så skal vel de andre toppmodellene være bra. Og oxo de store RF spillerene, men de har jeg ikke prøvd selv..... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zievert Skrevet Juni 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 tenkte ikke på noen spesiel prisklasse. det jeg er ute etter er de produsentene som leverer generelt god kvalitet på alle sine varer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Skal me sjå her: Mener at jeg har ramset opp noe av dette før men... Hvis penger osv ikke spiller noen rolle: Headunit: Pioneer P9, Alpine F1 Status, Nakamitchi Forsterkere: Rockford Power og Type RF, Audison Vrx, Zapco Competition, Signat LAB, US Amps, McIntosh, DLS Ultimate, Soundstream Tarantula/Da Vinci/Picasso Høyttaler: Seas Lotus Excel, Focal Utopia, Morel Supremo Bassere: Rockford Fosgate Punch Hx2/Power Hx2, Focal Utopia Multimedia: Alpine, Pioneer Sikkert endel ting Kay Arne vil ha med her så han får utfylle med db utstyr.. dette er min liste for pen lyd i bil.. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Spiller : Pioneer p9r, pioneer deh-p77mp (pga burr brown konverter), eclipse, clarion. Forsterkere : RF power og type RF, Lightning Audio Storm serien, JBL BPX (crown), Audison. Frontsett : Focal utopia og polyglass. Sub : Infinity Kappa Perfect, Lightning Audio Storm, RF power hx2 (helst ikke), Focal utopia og polyglass, Kicker L7. Signalkabler : Stinger Dream og Expert serien. Lightning Audio Storm er også god. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg