Nachoo Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Bilen til en kompis av meg, en sort Volvo 240 Turbo ble ramponert utenfor Bærumungdommens Motorsenter på Rud i natt. Vandalene hadde prøvd å stikke av med bilen, men da de ikke fikk til det gikk de løs på bilen. Frontfanger'n ble ødelagt, venstre rute og speil + grillen ble kunst og rattet og interiøret ble revet i stykker. Eieren har lagt ned mye tid og penger i bilen, og nå er pengeskrinet tomt. Eneste han kan gjøre er å selge motoren og kvitte seg med bilen, med mindre noen her på forumet var i nærheten av autosenteret i natt og så/hørte noe. Dersom noen vet noe som kan føre til at vi finner ut hvem som gjorde det håper jeg de sier i fra, slik at de kan stå til ansvar for det de gjorde. -Da kan kanskje bilen reddes også. Håper noen vet noe. Det er så utrolig kjipt at folk gjør slikt. Her ser dere bilen da han kjøpte den Nachoo 2000 Renault Megane Coupe 2001 Daewoo Matiz D'Arts -SOLGT! Pappas 2006 Audi A6 2.0 T FSI -SOLGT! Member of BBBC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Faens idioterknock Hadde han ikke forsikring? Er det forresten original eller ombygd? -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 kjipt da...det samme skjedde meg det samme stedet for tre år siden....med en 240.. knust rute og diverse hærverk Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nachoo Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Faens idioterknockHadde han ikke forsikring? Er det forresten original eller ombygd? Han skal forsikre den når den blir ferdig, men det er ikke sikkert det blir noe av. Er ikke så lenge siden han kjøpte den. Nachoo 2000 Renault Megane Coupe 2001 Daewoo Matiz D'Arts -SOLGT! Pappas 2006 Audi A6 2.0 T FSI -SOLGT! Member of BBBC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Få en komplett liste over hva som er ødelagt, så kan vi kanskje lage en liten innsamlingsaksjon her. -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 dukenukem blir så jævlig forbanna......... Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nachoo Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Få en komplett liste over hva som er ødelagt, så kan vi kanskje lage en liten innsamlingsaksjon her. Sier ikke nei til en liten innsamlingaksjon for bilen nei. Komplett liste over skader: Utvendig: grill, venstre vindu, et speil og fanger må byttes Innvendig: dæshbord må fixes, listverk, deksler, ratt og girspak må byttes Nachoo 2000 Renault Megane Coupe 2001 Daewoo Matiz D'Arts -SOLGT! Pappas 2006 Audi A6 2.0 T FSI -SOLGT! Member of BBBC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 er utrolig surt da.. tror jeg hadde slått dem fordærvet vist noen hadde gjort det der med bilen min.. men må jo gå ann og få tak i de delene for en grei penge også da.. er vel mye sånne deler i omløp.. håper dere finner de skyldige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Sier ikke nei til en liten innsamlingaksjon for bilen nei. Komplett liste over skader: Utvendig: grill, venstre vindu, et speil og fanger må byttes Innvendig: dæshbord må fixes, listverk, deksler, ratt og girspak må byttes Jeg kan hjelpe med grill, vindu, speil, ratt og kanskje litt deksler inni. -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Surt dette her ja. Skal lure på hvilke folk som har glede av å gjøre sånne ting! Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Æ bli så innji hællvete forbannja!!!!!!!!!!!!!!!!! Hvem faan er det som gjør noe sånnt med andres eiendeler?? Kan noen fortelle meg det? Skal vi ikke samle en gjeng og ta dem? "bli me dønn æ" "Bilforumet punch club" Synes så synd på han stakkars eieren, det var like før jeg donerte hele bilen min som delebil bare for å irritere de som har gjort det der. proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 bra at noen ihvertfall hjelper han stakkarn som var offer! og vil oppfordre folk fra BF at om dere ser noen som går løs på en bil så ANGRIIIIIIIIIIIIIIIP!!!! ingen nåde! Rist penga utav dem! 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Huff, håper noen tar de. Men husk å ikke bli tatt i å banke opp noen, det kan jo sverte miljøet ;) Jeg tror kanskje jeg har et sparcoratt e.l. jeg kan donere bort, har ikke boss da men... Ellers har jeg ikke drevet med Volvo lenge nok til å ha noe kult.. Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nachoo Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Æ bli så innji hællvete forbannja!!!!!!!!!!!!!!!!!Hvem faan er det som gjør noe sånnt med andres eiendeler?? Kan noen fortelle meg det? Skal vi ikke samle en gjeng og ta dem? "bli me dønn æ" "Bilforumet punch club" Synes så synd på han stakkars eieren, det var like før jeg donerte hele bilen min som delebil bare for å irritere de som har gjort det der. m'm Enig. Vi oppretter Bilforumet Punch Club. Noen som vil være med? Han "stakkars eieren" har sikkert ikke noe imot å få delebilen din:) ALLE SOM HAR NOEN DELER DE KAN DONNERE/SELGE UTROLIG BILLIG: SI I FRA, ENTEN I TRÅDEN ELLER PÅ PM TIL MEG!! Nachoo 2000 Renault Megane Coupe 2001 Daewoo Matiz D'Arts -SOLGT! Pappas 2006 Audi A6 2.0 T FSI -SOLGT! Member of BBBC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Et bilde innvendig hadde vært fint, så hadde man lettere kunne funnet riktige deler. -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg