Hansy Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Har ofte tendens å bli stum når jeg ser en bil som stemmer helt med drømmene som man har i hjerne,bannskapen kommer og drømmene flyr enda mere.. Er jeg unormal om jeg får pusteproblemer i en liten stund,eller lignende symtomer når man ser noe helt spesielt? :) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Du har et syndrom som kalles "Bil og motor" Finnes ikke medisin for det, du må nok bare leve med det Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Autofil legning kalles det vel og? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Du for høyra med legen. Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet April 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Heldigvis er jeg rimelig normal,trodde jeg var veldig unormal om jeg får pusteproblemer når jeg ser en usannsynlig pen bil :) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exEleC Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Heldigvis er jeg rimelig normal,trodde jeg var veldig unormal om jeg får pusteproblemer når jeg ser en usannsynlig pen bil :) Jeg besvimer nesten og detter i bakken så vi har nesten samme symptomene... babyhmm? Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg