GSM Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Hei! Holder på å bytteclutch på bilen, men er litt usikker på om jeg kan bruke svinghjulet, eller om jeg må ha nytt. er noen sprekker i det.. Skal få lagt opp non bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520i Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Bytt!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSM Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Bør det altså? vil eg bare ødelegge clutchen igjen viss eg bruker det svinghjulet? noen som har peil på ka et nytt koster? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 bytt. kan risikera at det sprekker heilt. og at deler blir skutt ut av girkassa og øydelga den, små metal splinter overalt. tenk viss dette skjer når du står ved ein folkemengde. kan fort bli dyrt viss du ikkje bytter det. kva bil treng du til?? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSM Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Mazda 323 F bg 92 mod. 1,8 SOHC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 her har det vært varmt ser det ut til. Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSM Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Her har eg kjørt for lenge med lamell slitt til naglene :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg