PsychoPat Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Hei, jeg lurte på om noen visste hvor stor høytaler det er plass til i orginalhullene på en 1996 Toyota Celica? Eventuelt noen som vet om noen sider som oppgir dette til flere biler? Kunne vært greit å ha. :) Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Målte avstanden fra skruehullene til å være 165mm.. Passer Focal 165K i disse hullene da? Jeg er fortsatt interessert i å høre om noen sider som oppgir størrelser. Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Målte avstanden fra skruehullene til å være 165mm.. Passer Focal 165K i disse hullene da? Jeg er fortsatt interessert i å høre om noen sider som oppgir størrelser. Om det er 165K2 du tenker på finner du tegninger på den høytaleren på Iceaudio.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-4-Ever Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Ja focal skulle passe veldig bra der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Ethvert 6.5" element vil gli rett inn der så lenge dybden stemmer :) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Om det er 165K2 du tenker på finner du tegninger på den høytaleren på Iceaudio.no Flotte greier, takk skal dere ha. :) Jeg tenkte først at jeg skulle ta den late versjonen og spørre så jeg slapp å ta av dørtrekket. Men så kom jeg på at jeg hatet andre folk som var så late... :P Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg