Gå til innhold

lakk og design volvo 240

Ranger emnet


kenterik

Anbefalte innlegg

har lurt på en eller annen måte å få todelt lakk på bilen. med en tears effekt eller no slags bølger eller lignende. har tenkt på å beholde sølvfargen som er ellers, og lakke det neste laget med enten en saffran farge eller en mørk blå metallic farge. det enseste jeg kom fram til hadde vært pent. men alle forslag (hvis noen red.anm) mottas med takk. =) har du lyst har du lov:)

 

index.php?act=Attach&type=post&id=68338

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEY!! go cruzer. Venta i spenning og endelig slo noen til. og det syns jeg ble dritkult !!! takk skal du ha. kanskje ta med bildet til lakkerern og sjekke pris... takk igjen:)

 

Tar gjerne imot flere modds folkens. kjempemorsomt å se hvordan det kan bli. bilen skal lakkmoddes til vintern. kanskje det er din modd du kan se på Gatebil til neste sommer,,, ;)

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

setter alltid pris på feedback. og er enig i at sølvfargen volvoen har nå er fin, og at bilen ser veldig smooth og clean ut. men er jo fortsatt bare en i mengden liksom. GOTTA STAND OUT FROM THE CROWD!!!! skjønner du hva jeg mener... hehe

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke stand out from the crowd slik da.må ikke finne på noe slik lakkering.bare min mening. det er jo som viper striper på en nissan bluebird rusten og fæl.

 

Prøv deg på en to delt.

 

nå er ikke grunnobjektet rustent altså... syns det ble kult jeg.

men ser at gråfargen er nyansert ned littegrann oxo, og da er man jo like langt. lurer på hvodan det hadde sett ut i saffran.

 

Noen som kan fortelle litt om Photoshop? er det bare en extrem utgave av paint? (teit forklaring, jeg vet). har hørt at det er grisedyrt, stemer det?

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er STOOR forskjell, men jeg er ikke den beste til og forklare:d

prisen for Norsk fullverson er 9 950,-

 

det koster såpass ja. ser jo veldig morsomt ut da. men bør vel være litt over middels inntressert for å handle det. Men er det enkelt el? eller er en modd som den cruzer gjorde for meg komplisert å lage?

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår