RiZLa Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Fin bil... Lykke til videre! Da blir den jo både den feteste og råeste Golf III i Norge. GØY! Hvilken styling, og hvilken farge blir det på den? Ta det med ro gutter? Ikke kall meg d... Wow! :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 rizla: du vet tilfeldivis ikke hvor broren din har fått tak i dem crom ringene rundt instrumentene.. Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jackass Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Originally posted by borabora Et bak. Den gitter greia underst på fangeren, hvor får man kjøpt det?? Syns det var kul og det er bare en "Må ha det, bare må ha det" greie... Siter 2006 VW Touran Exclusive x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil) x 01 Passat TDI Highline 130hk x 95 Golf Cab x 83 Golf x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det) Div deler til Golf3 selges... Interessert?? send PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 De chrome ringene er produsert av MHW, samme som instrumentene. Men, tror du må kjøpe instrumentene for å få de ringene. :/ Mvh Lars Ove Skarseth Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 da bør jeg kunne få tak i det, har mhw instrumenter jeg og. jeg får ta en titt i D&W katalogen, finer sikkert noe der ps: det var fint i molde Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 ps: det var fint i molde Takk! :P Men, dommerne var mindre fine.. :/ Noe som du sikkert fant ut etterhvert.. Korrupsjon.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 skal være litt enig i det, var ikke helt enig i noen av plaseringene nei... men det problemet kommer alltid til og være tilstedet så lenge det er menesker som gjør jobben og ikke maskiner:eek: Men, dommerne var mindre fine.. :/ (hun var da ikke verst hun ene som dømte :op :op ) Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vag Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 Synes bilen din er fin jeg kay Arne. Og vi fikk jo tatt en del bilder der vi satt og hang med anders sitt kamera. Burde nesten lagt ut bildene!?!:D Siter www.grevling.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 street butts from molde:D :D :D Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vag Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 I grunn en masse ang det ja.....!!! Lurer på om jeg ikke må bytte farge på cab`n, ingen som har lagt ut et eneste bilde a`n etter molde turen. Er`n så fæl? Siter www.grevling.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg