RedLightning Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Var uheldig da jeg skulle jekke opp bilen idag, jekken veltet rett og slett og lagde en liten bulk i kanalen. Er ikke så stor og synlig men IRRITERENDE:shake Noen som har vært borti lignende og vet hvor mye det koster å "dra" den ut ? Må vel gå til en oppretter eller lignende og høre? Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 burde ta deg en tur til en oppretter ja, fikser det nok=) Er det bare skade på kanalen? det hadde vært best.. Blir billigst.. hehe Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet April 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Ja det er kun et lite hakk i kanalen, ca 2-3 cm. Må vel greit gå an å trekke det ut med en magnet eller hva de bruker :) Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Pleier alltid å gjøre slik: Bil i gir, på med brekket maks opp, treklosse under et av bakhjulene, plankebit under jekken, se til at jekken står mest mulig rett opp kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dambo Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 ojojojojojojoj! Siter Tyskstuket For Life Ikke så fort da,jeg har så små hjul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 må nok dras ut ja, å lakkes å slik skal den bli fin som ny igjen!:) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikka Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 vet da søren hvor jeg har sett det, men det finnes et retteverktøy. du borer et lite hull midt i bulken. stikker inn det verktøyet, og slår/trekker bulken ut. sparkler og lakker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Om den ikke har laga riper, holdet det jo bare med å dra den ut. Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 men må jo fortsatt lage hull.. Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Torshov selger et verktøy, det er noe magnet-greier som man skrur ut bulken med, koster 699,- for det har jeg sett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Hm man MÅ vel ikke lage hull, funker vel med dette magnet verktøyet som er nevnt? Spesielt hvis en skikkelig oppretter fikser det. Hadde kanskje vært det enkleste, da slipper jeg omlakkering av kanalen Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Du slipper og gjøre dette med magnet-verktøyet ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Hm man MÅ vel ikke lage hull, funker vel med dette magnet verktøyet som er nevnt? Spesielt hvis en skikkelig oppretter fikser det. Hadde kanskje vært det enkleste, da slipper jeg omlakkering av kanalen Da min kjære søster bulket bakskjermen min, dro dem bare ut bulken. Laget ikke noe hull, lakket ikke noe. Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg