Roberto Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Huff, lurer på om clutchen er glasert, kan dette fikses`? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 tror ikke det. sett på sinter. koster vel noe av det samme som en org en Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juni 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Originally posted by TurboXs tror ikke det. sett på sinter. koster vel noe av det samme som en org en Har du en hjemmeside\forhandler til dem? Tviler STERKT på at de har clutch til meg... Har ikke funnet noen som har, untatt AP-racing, men de klarer ikke bestemme seg, for 6mnd siden så haddde de, nå har de visst aldri hatt.. Virker nesten useriøst hele selskapet, men det er jo AP da, de er jo velkjent.. Hmm... B Byttet jo dritten for et par mnd siden! :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Når man installerer clutch og bremser skal det overhodet ikke kommer fett og fingermerker på respektive belegg eller metallflater. Da forringes dems prestasjoner.. Metallflater renses med rødsprit. Bare så det er sagt =) Sjekket at clutchen går helt inn da ? Så på en bil engang der clutcen slippet, slakket litt på cluch wireren og da "tok" den bedre. :D Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by Bmw345 En sinter cluth koster MYE mer en original!!! Til min E30 koster den 9000kr.... Ikke vits hvis en ikke skal trimme seriøst. Du ble lurt ;) 9000kr skal holde til mye værre saker enn noe vanlig sinterclutch. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Ring Dahlems i sverige så får du kjøpt sinter til nesten alle biler. 1500,- sek. Da får du plata og senter løst så må du bare feste de med medfølgende stifter. Enkelt og sikkert. Har brukt dette flere ganger på forskjellige biler uten å ha noe å klage på. De har også løse sinter pukker du kan sette på orginal plata men det har jeg ikke prøvd før. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 var dette jeg tenkte på krb har vel tenker jeg. kansje han bare bytter puckène for deg Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 hørte du på det tipset om å stå på bremsen og gi gass med clutchen halvt ute mens du stod under panseret og så etter luftlekasjer nå da? tenkte mitt når folk sier slikt gitt ;) Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperstad Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Originally posted by Hondaen Når man installerer clutch og bremser skal det overhodet ikke kommer fett og fingermerker på respektive belegg eller metallflater. Da forringes dems prestasjoner.. Metallflater renses med rødsprit. Bare så det er sagt =) Sjekket at clutchen går helt inn da ? Så på en bil engang der clutcen slippet, slakket litt på cluch wireren og da "tok" den bedre. :D Er rødsprit også det optimale å bruke før en skal lakke/male en overflate med lakk, hammerite, arcanol o.l.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juni 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Originally posted by henningl hørte du på det tipset om å stå på bremsen og gi gass med clutchen halvt ute mens du stod under panseret og så etter luftlekasjer nå da? tenkte mitt når folk sier slikt gitt ;) Nei, det var ronny som sa "hør etter nå", så begynte han å styre på med clutchen min.. Fant no ut hvor lyden kom fra i det minste.. Det blir nok en sinter clutch, hvis de finner en da.. Toyparts stresset med å finne det, jeg må ta litt mer mål, så skulle han se hva han fant ut.. Sverige høres bra ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Kansje tømme PM boksen Robert Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juni 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Originally posted by Åge Kansje tømme PM boksen Robert Gjort nå.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg