tjekk Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 min kadett c er ombygd med volvo aksling og volvo boltsirkel fram og jeg trenger nye felger helst 16"! minstmulig innpress! Trenger brukte felger som ikke er til noe fantasi pris! send e post på emilvj@hotmail.com eller ring eller sms til 95806400 mvh Emil Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 virkelig ingen som har VOLVO felger til salgs? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 jeg har, de er 15". tsw. skal se om jeg får tatt bilde. det er noen små merker på de. Skal få de for 2000kr hvis du henter dem! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Har no orginale 240 Turbofelger med dårlig gummi som trenger en sandblåsing eller liknende. går for 500kr. inpress tror jeg er 20. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 ok, jegtrenger kun 16 eller 17 tom. helst brei Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg