Gå til innhold

Lilla Bora vrak i Lillehammer

Ranger emnet


Besteveskant

Anbefalte innlegg

Bane rigget hadde denne bilen nærmere 350 hk.

vi solge den som en vanlig bora.

 

Og dette du skriver med å tøffe seg for små jentene bør du kansje tenke litt før du skriver.

Har vel ikke set de beste kjøre egenskapene hos deg heller.

vi skal nok forsette å vinke til deg når vi passerer deg vi.

 

Skulle likt å se dere passere meg med noen av bilene deres.

Til og med preluden hadde tatt de fleste av bilene deres på bane, det er en bil til 30 lapper! Les litt mer om Honda Prelude 4ws og du finner fort ut av at en testarossa, diablo osv. ble dratt relativt greit på bane.

 

Men jeg skal kose meg med dere til sommeren..på vei hjem fra jobb.

 

hva av trim er det i den boraen da? møter på den stadig vekk, noen ganger rusendes gjennom byen, derav det med å tøffe seg for små jentene.

Rene er han som har kjørt den da ihvertfall, og han er ikke av de mest stabile på kjørern, for å si det sånn.

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skulle likt å se dere passere meg med noen av bilene deres.

Til og med preluden hadde tatt de fleste av bilene deres på bane, det er en bil til 30 lapper! Les litt mer om Honda Prelude 4ws og du finner fort ut av at en testarossa, diablo osv. ble dratt relativt greit på bane.

 

Men jeg skal kose meg med dere til sommeren..på vei hjem fra jobb.

 

hva av trim er det i den boraen da? møter på den stadig vekk, noen ganger rusendes gjennom byen, derav det med å tøffe seg for små jentene.

Rene er han som har kjørt den da ihvertfall, og han er ikke av de mest stabile på kjørern, for å si det sånn.

Er det rart 1 fjær blir til 10 høns slik som det kakles og spekuleres her på forumet...

Og at en 2.0i prelude drar fra en testarossa og diablo er vel kanskje noe som kun kan skje i en hondaelskers våteste drømmer.(med mindre det er isbane og hondaen har ispigg og de andre sommerdekk)

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at alle er så "SVÆRE" i kjeften på forumet, men når Gatebil e.l. er det ingen som tørr å stille opp... Kanskje ikke så rart Når gjennom-snitts alderen er 18år.... Og hver gang de blir slått så er det jo ikke bilen, da var det dårlig føre, fusking eller rød overledning...:nono:

 

Bora`n er kanskje ikke noe "rakket" men den tar nok mange...

 

Men vi eier iallefall bilene selv, ikke noe reg på mamma/pappa eller tante sofie fra Toten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at alle er så "SVÆRE" i kjeften på forumet, men når Gatebil e.l. er det ingen som tørr å stille opp... Kanskje ikke så rart Når gjennom-snitts alderen er 18år.... Og hver gang de blir slått så er det jo ikke bilen, da var det dårlig føre, fusking eller rød overledning...:nono:

 

Bora`n er kanskje ikke noe "rakket" men den tar nok mange...

 

Men vi eier iallefall bilene selv, ikke noe reg på mamma/pappa eller tante sofie fra Toten...

Er ikke alle som tørr å uttpå gatebil treffa, pga den blandede kjøringa/idiot kjøringa..

Her er det ikke gjennomsnittsalder på 18, litt høyere dessverre ;) i forhold til gatebilforumet som har gjennomsnittsalder på 15..

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle likt å se dere passere meg med noen av bilene deres.

Til og med preluden hadde tatt de fleste av bilene deres på bane, det er en bil til 30 lapper! Les litt mer om Honda Prelude 4ws og du finner fort ut av at en testarossa, diablo osv. ble dratt relativt greit på bane.

 

Men jeg skal kose meg med dere til sommeren..på vei hjem fra jobb.

 

hva av trim er det i den boraen da? møter på den stadig vekk, noen ganger rusendes gjennom byen, derav det med å tøffe seg for små jentene.

Rene er han som har kjørt den da ihvertfall, og han er ikke av de mest stabile på kjørern, for å si det sånn.

 

Time will show......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle likt å se dere passere meg med noen av bilene deres.

Til og med preluden hadde tatt de fleste av bilene deres på bane, det er en bil til 30 lapper! Les litt mer om Honda Prelude 4ws og du finner fort ut av at en testarossa, diablo osv. ble dratt relativt greit på bane.

 

Men jeg skal kose meg med dere til sommeren..på vei hjem fra jobb.

 

hva av trim er det i den boraen da? møter på den stadig vekk, noen ganger rusendes gjennom byen, derav det med å tøffe seg for små jentene.

Rene er han som har kjørt den da ihvertfall, og han er ikke av de mest stabile på kjørern, for å si det sånn.

 

Gleder meg til å se det Preluden din på Rudskogen jeg, ca. 2 mm fra bakfangeren din... og det med en Golf 1 GTi... :lol:

 

Jeg har også hørt at Prelude 2.0i er verdens raskeste bil, men det mener jeg var i fritt fall... :shake

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se det Preluden din på Rudskogen jeg, ca. 2 mm fra bakfangeren din... og det med en Golf 1 GTi... :lol:

 

Jeg har også hørt at Prelude 2.0i er verdens raskeste bil, men det mener jeg var i fritt fall... :shake

fnf42qi.jpg

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fnf42qi.jpg

 

 

HAHAHAHAHAHA!!! :)

 

 

 

og en ting til oy du som skrev oppi der.at du eier bilen selv og har den i dine navn osv.Jeg er 20 år jeg har bilen i min fars navn av økonomiske forhold.Og ja jeg har kjøpt og betalt for bilen,Så den er nok min for det.Tulling.hva var det egentligt du skulle fram til?ja forsikring på bil i norge er dyrt for en 2o år gammel kær!

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

 

Opel Maffian

 

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snakker om på bane, er ikke noe tess på lang strekka nei, det har jeg ikke sagt heller,for jeg synes den er alltfor dau der sjøl(140hk sier sitt).

dokumentasjon ligger over allt på nettet! Bare søk på Honda Prelude 4ws.

og jeg har allerede flekket den boraen der flere ganger, og jeg begynner å gå litt lei av den nå, er bare lilla fargen jeg ikke går lei av, for den passer den bilen bra. Og ikke kommer jeg til å stille opp med en 140hk bil heller, jeg kommer aldri til å stille opp med en bil som har under 300hk der, er ikke sånn at jeg vil bli flekket av hvem som helst heller.

Faen til mye fjortisser her på forumet! Jeg hadde ikke skrevet det om at jeg har flekket den hvis jeg ikke har gjort det!

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se det Preluden din på Rudskogen jeg, ca. 2 mm fra bakfangeren din... og det med en Golf 1 GTi... :lol:

 

Jeg har også hørt at Prelude 2.0i er verdens raskeste bil, men det mener jeg var i fritt fall... :shake

Du har lest for mye i gatebil magazine, trenger ikke å si noe om fjortiss faktoren din..for det klarer du fint selv

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.. skrev kanskje litt fort igår, det om at den drar testarossa osv. på bane.

Den ble testet mot de i auto slalom.

 

siterer Mr.Aerodeck: "Når den kom i 88 ble den testet i autoslalom mot diverse biler og slo samtlige (ferrari testarossa, porsche 911 osv). Dette med 195/60-14 dekk." http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=87135&page=4 nederst på siden.

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.. skrev kanskje litt fort igår, det om at den drar testarossa osv. på bane.

Den ble testet mot de i auto slalom.

 

siterer Mr.Aerodeck: "Når den kom i 88 ble den testet i autoslalom mot diverse biler og slo samtlige (ferrari testarossa, porsche 911 osv). Dette med 195/60-14 dekk." http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=87135&page=4 nederst på siden.

At en bil er raskest i autoslalom er jo noe helt annet enn at den "kjører" fra alt mulig rart... I autoslalom har det mye å si på hvordan banen er satt og de favoriserer stort sett små,lette biler og selvsagt vil en bil med 4ws komme bra ut.Bare det at du påstår du skal kjøre fra eller ta fleste parten av bilene til TS på bane med preluden sier vel nok om hvem som er "fjortiss" her.Og at du har flekket en 300hk bil med din 140hk (i testen ble det vel brukt en 150 eller 160hk men det er en annen sak) da kommer det jo an på hva du mener med flekke.... har passert Stordalen (I SLR`en) i en golf 1.6 jeg og men skryter ikke akkurat av at jeg har flekket han fordet.

Heller ikke påstår jeg at en 1.6 golf kjører fra en SLR

I mine øyne er du nok ett prakteksempel på 18 åring bilforumetverdensmester

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår