EverY1 Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Hei Jeg har et lite problem med at bremselyset mitt henger på HELE tiden. Så fort jeg "løfter" / "trekker" til meg pedalen med foten slutter det å lyse. Med det tenker jeg at det er ei fjør der som må strammes eller noe. Er det noen som har noe konkret jeg kan prøve på? Setter stor pris på tips og hjelp, sliter med 20 tommeltotter, ja 20! Kjørte faktisk fra Bergen til Kongsberg med dette problemet hehe mvh Stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EverY1 Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 sorry for bumping? men ingen som har noe tips? Har ikke fått sett på det enda pga mangel på garasje og kjedelig vær Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silver2k Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Den bryteren til bremselyset ligger rett ned under der, med pedalene. Er jo bare stikke hodet ned og se om du blir noe klokere. Bare fjerne den plata som ligger der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Er vel enten ei fjær, eller bremselysbryteren som trenger justering. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg