stand-jo Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Må nesten legge inn min 190E jeg også da! :thumb hehe Dette er en 1989 modell, som gikk i Tyskland i sine 10 første år, med samme eier(!). Bilen har vært inne til service på et Mercedes verksted i Düsseldorf fra den rullet ut av fabrikk i 1989 og til den hadde nådd 150000 i 1998. I serviceheftet var det underskrevet og stemplet, hele pakka! :thumb I 1999 kom bilen til Norge, og ble eid av en gammel dame, inntil sjefen min kjøpte den i 2001, og stelte pent med den helt til jeg kjøpte den Julen 2005... Alt i alt så har den disse små feilene: Små lakkskader (men ellers bra lakk!), knekt dørstopper på ene bakdøra, gåen slurekopling på kjølevifta, justeringen på venstre speil er ødelagt, litt sliten vindusvisker, slitt gummioppheng på drivakselen og sist nå et dårlig sveiset eksosanlegg. Sistnevnte skal fikses ganske snart! :) Legger ut egen tråd om eksos rep'en i tilfelle noen her skulle ha interesse av det... :thumb hehe. Så var det fremtidsplanene... Først skal det bygges stereo! Mass snacks fra Morel, Sinfoni, Evus, Alpine, Kinetik og BrownBread. Senere blir det skaffet en Avantgarde grill og nye speil. Så blir det felger og komplett styling. Usikker på hva jeg vil ha enda. Og før lakkeringen skal det småmoddes litt på karosseriet. :thumb Og etter alt dette kan det bli aktuelt å tune opp litt. :) hehe Kom med kommentarer, råd og\eller forslag alle som vil! :thumb P.S. Hvis det er noen som har en 190E donor bil som de vil bli kvitt. SEND PM! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 :pics :redxpoke Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stand-jo Skrevet April 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Funker ikke bildene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Derja :D Pen bil :) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Må nesten legge inn min 190E jeg også da! :thumb hehe Dette er en 1989 modell, som gikk i Tyskland i sine 10 første år, med samme eier(!). Bilen har vært inne til service på et Mercedes verksted i Düsseldorf fra den rullet ut av fabrikk i 1989 og til den hadde nådd 150000 i 1998. I serviceheftet var det underskrevet og stemplet, hele pakka! :thumb I 1999 kom bilen til Norge, og ble eid av en gammel dame, inntil sjefen min kjøpte den i 2001, og stelte pent med den helt til jeg kjøpte den Julen 2005... Alt i alt så har den disse små feilene: Små lakkskader (men ellers bra lakk!), knekt dørstopper på ene bakdøra, gåen slurekopling på kjølevifta, justeringen på venstre speil er ødelagt, litt sliten vindusvisker, slitt gummioppheng på drivakselen og sist nå et dårlig sveiset eksosanlegg. Sistnevnte skal fikses ganske snart! :) Legger ut egen tråd om eksos rep'en i tilfelle noen her skulle ha interesse av det... :thumb hehe. Så var det fremtidsplanene... Først skal det bygges stereo! Mass snacks fra Morel, Sinfoni, Evus, Alpine, Kinetik og BrownBread. Senere blir det skaffet en Avantgarde grill og nye speil. Så blir det felger og komplett styling. Usikker på hva jeg vil ha enda. Og før lakkeringen skal det småmoddes litt på karosseriet. :thumb Og etter alt dette kan det bli aktuelt å tune opp litt. :) hehe Kom med kommentarer, råd og\eller forslag alle som vil! :thumb P.S. Hvis det er noen som har en 190E donor bil som de vil bli kvitt. SEND PM! Hva har du gjort med baklysene dine? *vil ha* Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stand-jo Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Lyktene er "custom". :thumb hehe Er originale lykter... Er bare en kollega fra jobben som lakka de med lakksprøyte. Er ganske blanke med den klarlakken som ligger over. Fyren soter bestandig lyktene selv. :) Ble litt mørke disse da. Hvis du er interessert, så er det mulig at jeg skal selge de hvis jeg skaffer meg "hvite" baklykter. :) hehe. Litt for mørke for en lys bil. Men på en blank svart bil så hadde nok lyktene blitt råe! :D Hvor i "trivelie trøndelag" holder du til? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Lyktene er "custom". :thumb hehe Er originale lykter... Er bare en kollega fra jobben som lakka de med lakksprøyte. Er ganske blanke med den klarlakken som ligger over. Fyren soter bestandig lyktene selv. :) Ble litt mørke disse da. Hvis du er interessert, så er det mulig at jeg skal selge de hvis jeg skaffer meg "hvite" baklykter. :) hehe. Litt for mørke for en lys bil. Men på en blank svart bil så hadde nok lyktene blitt råe! :D Hvor i "trivelie trøndelag" holder du til? :) Et lite stykke i retning nord(?) for Trondheim, nærmere bestemt på Brekstad(poststed: 7130) Tar meg i underkant av 1 time å komme til Trondheim da. Bilen min er champagnefarvet, men tror lyktene vil ta seg bra ut for det, hvis du skal selge dem da. EDIT: ser du bor i Namsos. Det er ikke akkurat lange veien da. Bare send en PM. når/hvis du skal selge dem. Fin liten kosetur det. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stand-jo Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 *BUMP* :D hehe. Noen som vet hvor man skaffer Haynes manual til denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Mekonomen hadde til min :) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stand-jo Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Nice bilde det der! :thumb hehe. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 vet :) Må få til fetere når jeg og har lappen :) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 spandere pøls på shell du viper.:P så kjæm æ.hehehehe vi får ta en streetmeet på steinkjer vett:P hehe Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 spandere pøls på shell du viper.:Pså kjæm æ.hehehehe vi får ta en streetmeet på steinkjer vett:P hehe nah spandere itj æ nei! vi får ta ett MB190 Treff i trøndelag engang ass! Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stand-jo Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Viper_TsX: Du har bættere mæ å spander pøls ja! :deng hæhæhæ Må nesten legge in siste bildene av stoltheten. ;) Den ble polert for noen uker siden og har blitt lagt på mb190klubb forumet, men glemte å legge de her samtidig... :D hehe Er en viss "bling-faktor" over denne lakken azz... :D BMW å aillt anja rask som e ut på veian der kanj værsågod å KISS MY ASS!!! Devil hehe På de to siste ser man virkelig hvor blank og strøken i lakken denne bila er... :D Har skrudd på en 2002 Merce E220 som ikke er halvparten så fin i lakken angang... :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 se derja :) Nice Nazibrakke :) Edit: Tar FAAAAAAAAAAAAAAAN Mæ itj å spandere Pøsj æ nei! tar heller grillpartey ;) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg