elnes Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 jeg satt her med mitt brune dashbord og lurte på hvordan jeg skulle få byttet det da jeg hørte noen rykter om at det gikk an og spraye dashbordet i en annen farge med en spesiell spray maling eller noe... bare lurte på om noen har prøvd dette eller har noen erfaringer? :) Siter 83`porsche 924 (solgt) 83`porsche 944 (delebil) 84`porsche 944 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 RACEFIX MOTORSPORT 41 27 07 70 http://www.racefix.no/other_flocking.aspx Det går visst å få det i fleire farger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 går utifra du har dash som er trukket i vinyl/skaij(eller noe sånn :p ) ? isåfall finnes det iallefall vinyl-lakk... usikker på hvor godt det holder, men går vel greit ;) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 sprekker vel opp litt men:s det jeg har sett av det i allefall. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg