Sanoj Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 :confused: Hei;P når motoren i golfen min er kald og jeg skal ut å kjøre så kommer det en skikkelig fæl gvine låt når jeg nærmer meg 3000 omdreininger. Virker som det er noe som ligger å subber borti ett eller annet. Men er bare så rart for når motoren er varm er denne låta borte... Noen som har noe som helst peiling på hva dette kan være?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Ganske sannsynlig at dette er viftereima, vet av masse biler der det skjer, sluring på reima når motoren er kald. Prøv og bytt reima eller sjekk stramminga på den kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanoj Skrevet April 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Ja det er kanskje en mulighet.. Skal prøve på det.. håpe det hjelper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg