borabora Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Originally posted by RS2 Siden jeg ikke tror det blir noe av den kan jeg jo si det det er en 84 mod Audi 80Q med RS2 motor. Ser ut til at jeg kommer til å gjøre litt med min istedet men man vet jo aldri Omtrent som den sølvgrå på Våler..... :rolleyes: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Originally posted by borabora Omtrent som den sølvgrå på Våler..... :rolleyes: samme eiere! Kjempe feeet bil, men på langt nær så støken som den sølvgrå! var med rs2 å titta på bilen i går! Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Bigton Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Kor står denne til salgs da? Audi 80n Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet August 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2003 90/S2 min er ennå ikke solgt kom med bud Leilighet er ikke gratis Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet August 13, 2003 Rapporter Share Skrevet August 13, 2003 leilighet også? Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet August 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Originally posted by BMW-323 leilighet også? Nei ikke selge leilighet tenkte på å kjøpe meg. Eller hus har vært å sett på et helt konge med stor tomt. Lurer på om jeg får lov til å sette opp et verksted der jeg :) Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi90q Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 er bilen solgt enda eller?? Siter det blir ikke fæst uten skinnvæst, og du e, itj fin uten mokkasin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet September 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Sorry sendt svar neida bilen står her ennå den Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi90q Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Skal du fortsatt ha 115000,- for den eller?? skal du kjøre med den på gatebil neste helg hvis du ikke får solgt den før det?? lyst til å se hvor fært det går:D :D :D Siter det blir ikke fæst uten skinnvæst, og du e, itj fin uten mokkasin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet September 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Prisen kan DISKUTERES det bir ikke kjøring på Gatebil. Bilen går ikke for tiden. Må bytte fordeler først og foringer. Går ikke så fært sitter bare 220hk i den nå. Men drar du til Sverige koster det bare ca 3-4000,- for 290-300 hk. Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet September 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Bilen selges nå for 100 slik som den står bare med ny front rute og hjelp til eu godkjening. Siden jeg har blitt syk og ikke for lov til å gjøre noe resten av året har jeg kommet frem til dette Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 god bedring Ståle. tenker på deg. Si ifra hvis du vil ha besøk.:hug: Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg