NiX Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Har fått noen nye problemer med defa alarm systemet på bilen min. Problemet er at jeg får skrud på alarmen, å alt funker, men jeg får den ikke skrud av med fjernkontrollen. eneste måten jeg får skrud av alarmen er med å utløse alarmen får så å deaktivere alarmen med koden under pansret. Har snakket med verksted mitt, men de vil ikke bynne å rote med alarmen siden de ikke har montert denne alarmen, å ikke er sertifisert på defa. problemet er jo også at det var den forige eieren som monterte alarmen på et verksted i sør finnland, så jeg sitter litt fast. Noen som har opplevd samme problemet? Har prøvd å bytte batterier i fjernkontrollen, men ingen forandring. Siter - 94 Vectra GT 16v 160 hk (TIL SALGS) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Ta kontakt med nærmeste defa installatør... pleier å ha god service de.. glade i kunder og ser som oftest samenhengen mellom god service og kunder som kommer igjen :) :) Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg