Colli Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Noen som vet om fete girkuler som passer på 240, min er total mos nå, og vil ha ny... Da den originale ikke ser veldig fresh ut, vil jeg ha ny! :) Ryggesperren må fungere seff... Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 dette får du kjøpt overalt så forstår ikke hvorfor du lager en tråd om det. nesten overalt der de selger bil, har de det, alt fra mekonomen til biltema til cd cardic o.s.v. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet April 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Vel, da får jeg legge til at Biltema ikke er fett! :P Tenker mer i retning Luisi, Momo osv, men disse passer ikke, så lurte på om folk hadde andre forslag! IKKE BILTEMA! :P Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 universale bilkuler. ta turen innom nærmeste mekonomen/ cd cardic. den jeg har kjøpte jeg på cd cardic ga vel ikke mer enn 150-200kr om jeg husker rett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet April 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Har sett de selger de der på BilXtra, men jeg liker de ikke så veldig godt, men takk for tipset anyway! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Voksne gutter kører med Sellholm spak... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Voksne gutter kører med Sellholm spak... :D Som skrangler noe så inni helvete!!! Henrik har en sånn spak,og for å få den til å holde kjeft må den holdes i hele tiden... Tragisk!! Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Som skrangler noe så inni helvete!!!Henrik har en sånn spak,og for å få den til å holde kjeft må den holdes i hele tiden... Tragisk!! Hehe....fyllte hele driten med sikaflex jeg... så nå holder den kjeft. Er sinnsykt overdrevent solid forresten, ville bøye den litt for å få den nærmere stolen. Satte spaken i skrustikka og la alle 90kiloene mine til fornuftig bruk...skjedde ikke en dritt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Hehe....fyllte hele driten med sikaflex jeg... så nå holder den kjeft. Er sinnsykt overdrevent solid forresten, ville bøye den litt for å få den nærmere stolen. Satte spaken i skrustikka og la alle 90kiloene mine til fornuftig bruk...skjedde ikke en dritt. Kan gi deg en hånd jeg... veier litt mere ,så skal nok klare detflushit Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet April 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Måtte kjøre litt uten girkule i går, den hoppet av i stor fart! :P prøv det selv, bare med metallstangen... kjøper ny når butikkene åpner igjen :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Pass på den virker på girstenger med ryggesperre.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet April 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Nettopp derfor ikke Luisi passer! :( Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsn Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 :roll: Siter - Nissan Skyline R33 registrert - Bmw 320d M Sport 06 mod (x) Nissan 200sx s14a 98 mod blålilla (x) volvo 945 turbo vinterbil (x) Nissan 200sx s14a 98 mod rød + en del andre volvos å div.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 S40/V50 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet April 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Passer den med ryggesperren også Texascom? Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg