a_fly_guy Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Når jeg skulle starte min mr2 2002 mod i går, så ville den ikke starte. Kommer bare en rar lyd fra starteren:( Her er lyden: http://home.c2i.net/lars_k/start.mp3 Kan noen høre hva som er galt utifra lyden? God påske:) Lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Jeg ville iallefall tatt ut starteren for å prøve den sånn at du ser hva som skjer.. smøre opp innslaget også i tilfelle det er der det ligger, men det hørtes noe snodig ut.. :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520i Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Prøvd med starthjelp eller startkabler???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Ut i fra lyden høres det ut som at starteren "spinner", at den rett og slett er defekt. Innslaget virker for starteren går rundt. Starteren burde da ikke bli defekt på en såpass ny bil, ville tatt en tur innom Toyota forhandleren. Selv om garantien har gått ut. Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 viss du får noen til å "kinne" på startmotoren, mens du ser i motorromet, så vil du jo se om motoren blir "turna" rundt av starteren, viss den ikke blir det, så er det jo den som er"jesen" :) Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg