ibanez Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 hahaha, ja, noen har skjønt det, alu-vinge gir: 100 hk ekstra, sideskjørt: 50 hk, bak og framfanger: 200 hk ekstra osv.. Det blir for teit Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 hahaha, ja, noen har skjønt det, alu-vinge gir: 100 hk ekstra, sideskjørt: 50 hk,bak og framfanger: 200 hk ekstra osv.. Det blir for teit samme som laksetrapp gir 100k, kappa fjærer minst 150hk, speilet fult av wunderbaums osv det? =) og bilen full av volvo stickers for å toppe det hele? ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sætran-Racer Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Bilen er jævlig fin i virkelighten da bare for å si det!!!! men han som sier at han har over 600hk i bilen kan bare gå å legge seg!!! den var hvertfall orginal da Daniel B. hadde den... (tror jeg da) det var vel kanskje et effektanlegg på den eller no sånt.... men pen var den:D Siter Volkswagen Passat 1.8t 97 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Syns lakker en horribel jeg =/ Ser ut som halvparten har flassa av jo.. Mulig at det ser bedre ut i virkeligheten, men jeg tviler litt. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Jeg synes det er ganske fin lakk på den, veldig spesiell. Og den ser mye bedre ut i virkeligheten en på bilder. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 så den bilen på motorfestivalen på hellerud ifjor, da sto den til salgs. reagerte på at den hadde for liten motor :hvaskjera til å føre bodykittet framover. og lakken er bare kul på lang avstand... det eneste stor var vingen og prisen.hehehe Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg