RoFFen Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Så den ute på torsdgen! er her i hamar på TG.. og den golfen ble jeg flau over.. var ei jente som kjørte den også. Om den ikke så jævli ut så hørtes den juggu grusom ut også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Sitter en 1,6 liters maskin der..gasser.. Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 var ikke jente som kjørte den når jeg så den.. kar som trudde han var kjempe tøff... Siter 1988 - Bmw 325ix touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Ser den der titt og ofte i Hamar når j er ute å kjører, kan ikke akkurat påstå at vingen gjorde underverket altså... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan Eriksen Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 var ikke jente som kjørte den når jeg så den.. kar som trudde han var kjempe tøff... *dra opp litt igjen* Vingen hans er av.. og nå har han fått "røykmaskin" det ryker så blått av bilen hans så man skulle nesten tro at han hadde en røykmaskin.. motor han har vet jeg ikke,men ryker gjør det.. står GTi 16V bakpå? Er en kar som eier bilen,men ei jente som sitter på stortsett.. sett han mange ganger, også nesten tatt de på fersken på en parkering plass ved en cola automat da jeg skulle ha brus.. såe.. ja.. men nok om det.. bilen er IKKE fin, dårlig lakkert,jalla vinge som nå er borte, chrome speil, og ja.. dekor osv osv .. alt har allerede blitt sagt.. Siter Mvh Ørjan Eriksen -Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Var vell denne som kjørte på Vålerbana i går dette? Siter 98 Audi a6 1,8tq 92 Vw Passat 1.9tdk 82 MB Gelenderwagen 300Td X 85 Audi 100cs quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Jeg kan bekrefte at dette ikke er en bil, men en handlevogn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Jeg kan bekrefte at dette ikke er en bil, men en handlevogn! haha! genialt..."! uansett.. den er nesten så stygg at den ikke bør diskuteres ;) tviler vel litt på at det er en 16v GTI men, lyden det var i den tilsa noe annet.. Siter 1988 - Bmw 325ix touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Var vell denne som kjørte på Vålerbana i går dette? faan, jeg måtte le når jeg så han satt der dødsseriøs å sku utpå.. men, alle skal få kjøre.. var bare litt komisk.. skjønner ikke helt hva han gjør utpå der.. kan jo rygge fra han med gti 8v`n min jo.. om han tar av kromspeil, krom tribalsen på siden å de forferdelig lyktene.. begynner det vel å hjelpe.. han kan jo forbedre den med original deler, heh.. :assman Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 faan, jeg måtte le når jeg så han satt der dødsseriøs å sku utpå.. men, alle skal få kjøre.. var bare litt komisk.. skjønner ikke helt hva han gjør utpå der.. kan jo rygge fra han med gti 8v`n min jo.. om han tar av kromspeil, krom tribalsen på siden å de forferdelig lyktene.. begynner det vel å hjelpe.. han kan jo forbedre den med original deler, heh.. :assman en tur på fretex kan jo freshe opp den bilen der da... bare å, ja som du sa, gjøre den orginal igjen så er det kanskje håp om å få tilbake litt selvrespekt :P Siter 1988 - Bmw 325ix touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a4-18TQ Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 han var jo å kjørte å vålerbana i helga da, dreit seg ut fullstendig. påstår visst at han har 160hk i den men så ut som om han hadde nærmere 50hk:P skulle kjørt bedre me min ræva bil. han har forresten tatt av den ekle vingen. Siter Audi A4 1,8TQ Avant 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 bilen går som ei bøtte med møkk, og det lukter omtrent ei bøtte med møkk når du ligger bak den.. og du må ligge MINST 300 meter bak for i det hele tatt å se noe gjennom all blårøyken... Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 utrolig lækkert med vinge på taket på disse småbilene.. :nono: gikk en 88-89 civic 3dørs her ute med takvinge.. tilogmed faren hans mobba han for den vingen.. hehe.. så den ble jaggu borte fra bilen Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Møtte bilen akkurat istad, han hadde hele dashbordet fullt av søppel og lapper. Så ut som no Gatebil klistremerke og en nummer-lapp blant annet. Derav kjøringa han hadde på Gatebil kanskje ;) Men uansett hver gang je ser denna bilen så blir je i dårlig humør eller rett og slett oppgitt over hvor uberfæl denna Glufen egentlig er. Han har fått på no svarte felger nå, størrelse og merke er ukjent men..Hjalp itte stort på utseende hvertfall :P Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 haha er det mulig. Er jo nesten synd på karen stakkar. Har han "røykmaskin" eller er det bare slitte ventiltettninger ? Det er jo greit nok å kjøre på bane med en slik, men da syntest jeg ikke man skal ta det så seriøst som han da tilsynelatende gjorde. Blir jo bare dumt hehe. Skal kjøre på bane med mn 90 gamp en dag jeg også, men da skal jeg ihvetfall ikke skryte på meg gamp. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg