Gå til innhold

Hvor kjøpe??

Ranger emnet


J-A-E

Anbefalte innlegg

Ja, det hadde vært fint med bilde fra siden.

 

Syntes du det blei mørkt nok?

 

Jeg synes det ble mørkt nok, men jeg har mørkt intreiør og det hjelper på det å.

bilder021.jpg

 

bilder020.jpg

Ps: Bilder er tatt med mobilen så det er ikke best kvalitet på de.

 

Husker ikke helt disse % men jeg har en lysere film på for dørene en det jeg har på resten av bilen. Mener det er 35% jeg har på fordørene.

 

Vet jeg skulle ha vaska bilen etter å ha hvert på fjellet i påsken, men har ikke hatt tid. he he

Volvo V70 98 mod 2.0 Lavtrykksturbo

Volvo 240 GLE 86 mod SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke helt disse % men jeg har en lysere film på for dørene en det jeg har på resten av bilen. Mener det er 35% jeg har på fordørene.

 

Hvis det er 35% du har foran, blir det nok litt får lite å bruke 35% på alle damndamn

Volvo 945 LT

Volvo 242 L - 2,6L N/A "Go bilen"

Volvo V70 TDI - www.garaget.org

Volvo 242 B20 - Til salgs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener det er det. Husker ikke den skala`n helt. Men 5% er den mørkeste også er det vel 15% eller 20% det er denne jeg har på de fleste rutene, oxo 35%(ganske sikker)på fordørene. Det er ihvertfall sunguard film jeg har. Men er nok enig med deg at 35% på alle rutene blir litt lyst. Ble annbefalt å ta litt lysere på fordørene, der jeg fikk dette gjort. Ikke så lett å få krav om å fjerne det hvis man skulle bli stoppet. Eller man kan ta like mørk film på alle rutene, så drar man på en bilhugger å kjøper rutene til fordørene. Disse gjør man ikke noe med og hvis man er uheldig å blir stoppet og må vise bilen på bt så setter man inn de klare rutene og bytter bare tilbake igjen når bilen er godkjent.

Volvo V70 98 mod 2.0 Lavtrykksturbo

Volvo 240 GLE 86 mod SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med 50% på alle er det vel mulighet får visning hos biltilsynet 1 gang i mnd :)

 

Noen som har bilder av biler med 50% og 35%??

 

jeg mente at 50% er lysere en 35%

 

jeg har 25% på bakruta, meget mørkt og 35% på resten av min s60 og syns dette er i mørkeste laget på kvelden når det regner og div

 

men smak og behag........... og jeg har sunguard film. beste filmen du får tak i og den ser bedre ut enn 3m filmen spør du meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår