Danial Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Hei Jeg sliter med og finne Mercedes senterkopper til mine PCW felger. Har vært hos Auto Trio, Auto Grip og en del andre dekk/felg butikker.Tok med den gamle senterkoppen med til 2 av butikkene men de hadde ikke det i den PCW størrelsen.Trenger dem før jeg skal ta på sommerfelgene ( 15.april tenker jeg ) ellers kommer det til og se rimelig stygt ut uten... :puke Noen som vet hvor og hvilken butikk jeg kan få tak i dette fra? Skriv ned eventuelt pris,adresse eller hvor jeg kan bestille det. Er ute etter slike senterkopper: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 disse skal vel hanebo & sortvik i trøndelag ha. eller dekkpartner Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjolnir Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 BOS har jo senterkopper.. Til ca. 50kr stk. Siter VW Golf II 1600 CL (Vinterbil) (x)Mercedes-Benz C280 Sport (x)Mercedes-Benz 190E 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atrax Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 http://www.tevo-dekk.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg