Glenn` Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Noen som kan linke til sider med tøffe kantfelger til golf 2?får man godkjent 9x16 felger uten modifikasjoner eller? mulig det er noen tråder om dette men klarte ikke finne noen gode... Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 sjekk ann: http://www.daekimporten.dk Dette er ett firma jeg er meget fornøyd med. har utrolig mye råe felger med kanter, slike som: brock, keskin, shcmidt osv:) det med godkjenning av 9x16 tror jeg blir vanskelig, da du som regel må ty til litt dekkstrekk for å få dekkene innenfor hjulbuene, men man skal aldri si aldri. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudioX Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Noen som kan linke til sider med tøffe kantfelger til golf 2?får man godkjent 9x16 felger uten modifikasjoner eller? mulig det er noen tråder om dette men klarte ikke finne noen gode... har 9x16 på min golf....har ikke hatt noen problemer..blitt stoppet i teknisk uten at de sa noe:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 takk takk...dyrt å få send dærfra og til norge eller? Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 har 9x16 på min golf....har ikke hatt noen problemer..blitt stoppet i teknisk uten at de sa noe:S åssen inpress har du da? Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudioX Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 åssen inpress har du da? ikke sikker...kan finne det ut til i morra! har det ikke i hodet nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 takk takk...dyrt å få send dærfra og til norge eller? Kostet meg 800dkr for frakt til Lillestrøm. tollen og gebyrer kom på 1500kr. Alt dette avhenger av prisen på felger og hvor du bor. Men er i alle fall ett firma jeg er fornøyd med, tok rett under 2 uker å få felga fra danmark. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 ikke sikker...kan finne det ut til i morra! har det ikke i hodet nå jupp jupp.regner med man må ha noe annet enn orginalt når man får kant hvertfall Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 åssen inpress har du da? er vel mest sannsynlig ET 15. og reglene sier at verken dekk eller felg skal stikke utenfor hjulbuen... Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 må man ha g60 breddere da eller?er ikke så inne på Golf skjønner dere... Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 må man ha g60 breddere da eller?er ikke så inne på Golf skjønner dere... Det må man nok ha da. sjekk ann http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=44590&page=24 han kjører 9x16 med skjermbreddere. er usikker på offsettet på felga hans. send han en PM og hør med han. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Jeg har ikke g60 breddere, og hjulene holder seg innenfor på mm. Det ser rått ut i virkeligheten. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet April 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Jeg har ikke g60 breddere, og hjulene holder seg innenfor på mm. Det ser rått ut i virkeligheten. du som har den hvite med rondell felgene?subber di noe da?er det ikke 60 senk du har? Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet April 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 hva heter felgene dere har da?og hvor breie er de...legg ut navn og gjærne bilde på bilen eller fra internett side :) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Ja jeg som eier den.Senket rundt 80, selv om det ikke ser sånn ut på bildet men.. Subber nesten ingenting foran, bak subber det litt pga myke dempere.. Ikke bra hehe Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg